• Anonym (Karlsson)

Vad tycker tjejer är mest attraherande hos killar?

Jag snackade lite med en kompis i helgen och då frågade jag honom hur han får så jävla mycket brudar.

Han svarade o sa att han trodde att det berodde på att han är dryg mot tjejerna.

Han är jättesnäll mot oss killar men såfort han börjar snacka med en tjej så blir han dryg mot dom! Och tjejerna verkar tycka om det tydligen.

Själv så är jag den ödmjuka och snälla killen men till en lagom nivå. Jag är inte den töntiga typen utan min personlighet har aldrig varit att va kaxig eller dryg.

Men jag får inte så mycket brudar!

Så jag funderade på om det är så att tjejer tycker det är mer attraherande med kaxiga och dryga killar.

Jag har andra kompisar som är likadana och som har förhållande mer brudar som dom behandlar som skit!

Men tydligen så är det så tjejerna vill ha det om jag har fattat rätt!

Kan ni tjejer svara på varför det är så? Är det kul att innerst inne veta att killen inte bryr sig ett skit om er?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad tycker tjejer är mest attraherande hos killar?
  • MaryM

Killar som vågar prata med en och utstrålar självförtroende. Gärna lite retsamma men inte asdryga svin.

She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • Cecese

Killar som är snälla, trevliga, trygga i sig själv, öppna, har humor och fördomsfria. 
    Killar som är kaxiga och dryga kan jag visserligen vara kaxig tillbaka mot men jag skulle aldrig gå hem med en sån kille. Hans snälla kompis däremot kan få komma med hem. 

• Anonym (Tant)

Beror kanske på vilken typ av tjejer man vill attrahera - men jag har svårt att förstå vilken vettig tjej som accepterar att bli behandlade som skit....

• Anonym (Karlsson)

Jag tycker också det är konstigt!

Jag har tjejkompisar som är i förhållanden med killar som endast är ute efter att ligga och behandlar mina tjejkompisar som om dom vore horor.

Jag kan inte fatta att tjejerna accepterar det!

Anonym (Tant) skrev 2016-11-27 22:31:27 följande:

Beror kanske på vilken typ av tjejer man vill attrahera - men jag har svårt att förstå vilken vettig tjej som accepterar att bli behandlade som skit....

• fjanten

Finns inget mer avtändande än dryga fanskap till män. Nej, tacka vet jag charmiga, snälla karlar med humor. Så är jag i och för sig inte en person som någonsin har haft one night stands och så, men för att det skulle ha fungerat för mig så skulle det ha krävts en oerhört charmig kille med stort självförtroende, ingen dryg och kaxig mupp.

• fjanten
    Anonym (Karlsson) skrev 2016-11-27 23:20:03 följande:

Jag tycker också det är konstigt!

Jag har tjejkompisar som är i förhållanden med killar som endast är ute efter att ligga och behandlar mina tjejkompisar som om dom vore horor.

Jag kan inte fatta att tjejerna accepterar det!

Men då är det ju snarare kk relationer, inga riktiga förhållanden. Antingen det, eller så är dina tjejkompisar troligen ganska trasiga och med riktigt dåliga självkänslor.

Är ni väldigt unga?
  • Anonym (bdfb)

Vad är det för ständigt skitsnack om att man ska bete sig som ett svin för att få tjejer? När ska ni fatta att det inte funkar så?

• Anonym (M)

Kaxig kan man ju vara och samtidigt vara ödmjuk och snäll.

Jag har aldrig haft ett förhållande med någon som behandlat mig illa. De flesta kvinnor uppskattar knappast det heller.

Däremot finns det förstås tjejer som stannar i förhållanden där de blir dåligt behandlade. Och det finns säkerr lika många orsaker för det som det finns tjejer.

Men sen upplever jag det så att personer som är självsäkra med en liten uns av dryghet har lättare att dra till sig andra mäniskor (både män ocj kvinnor och för alla sorters relationer). Tror att det handlar om att vi vill känna oss utvalda och en person som uppenbart är lite bättre än andra får oss att känna oss så. Denna självsäkerhet och dryghet måste dock kombineras med humor, intressanta samtal mm.

Självsäkra lite halvdryga tjejer var mer populära hos killarna också när jag var ung så jag tror i te att det har med kön att göra utan något annat.

Men behandla någon som skit är något annat och det är knappast något som tjejer generellt uppskattar.

• Anonym (Snygg)

Jag måste vara med en man som jag tycker är snygg. Lika viktigt som personligheten.

• Anonym (Njae)

Dryga killar är inte attraktivt alls, känns omoget och töntigt. 

Däremot om man är lite kaxigt rolig och självsälker, det kan jag gå igång på. Någon man kan driva lite med (skoja) tillbaka med. 

Självsäkra män gillar jag. De som vågar titta på en och prata, om vad som helst så det låter naturligt och inte ansträngt.

De ser jag. 

Svar på tråden Vad tycker tjejer är mest attraherande hos killar?