BF juli/aug 2017, Västra Götaland
Hej alla härliga!
Fick plus på två test igår, nu är det alltså våran tur! :D
Fler tjejer som vill följas åt som bor i västra Götaland? :)
Hej alla härliga!
Fick plus på två test igår, nu är det alltså våran tur! :D
Fler tjejer som vill följas åt som bor i västra Götaland? :)
Hej!
Jag har också fått plus!! Är i vecka sju men kan fortfarande inte tro på det! Vore jättekul att följas åt, ha någon att stöta och blöta allt med;) är också från vg, skaraborg för att vara lite mer exakt;)
Hej!
Jag har också fått plus!! Är i vecka sju men kan fortfarande inte tro på det! Vore jättekul att följas åt, ha någon att stöta och blöta allt med;) är också från vg, skaraborg för att vara lite mer exakt;)
Även jag plussade idag! Första barnet och är enligt appen beräknat 3/8. ????
Även jag plussade idag! Första barnet och är enligt appen beräknat 3/8. ????
Måste bara säga att det här med att få detta beskedet och behöva hälla det för sig själv När allt man vill är att skrika ut det till hela världen, den är jobbig alltså ;P
Jag började känna symtom väldigt tidigt också så visste i princip ganska snabbt men vågade såklart inte erkänna det eller ens tro på det förrän vi testade positivt. Väntade dock till BIM +8 innan jag vågade ;P Tänker fortfarande att mensen kommer när som helst ;'D
Innan jag testade så hade jag en "känsla", låter så töntigt men hade verkligen det. Den här gången är det något liksom! Testade först med ett ägglossningstest och sen med en vanlig sticka och det var svagt svagt men där fanns ett sträck!! Sen gjorde jag ett clearblue digitalt med sån där veckoindikator.
Har haft ömma bröst, illamåendekänsla, HUNGRIG!, en hel del finnar och konstig smak i munnen. Men jag är så nervös för tycker att jag mår för bra liksom, har bara spytt en gång och det känns som att alla andra mår så himla dåligt! Och jag har läst nånstans att om man inte mår dåligt så kan fostret vara död/fel på:( så det är många tankar som rusar runt nu...och som du säger, man vill ju bara springa runt och gapa ut till alla man ser typ!;)
Vad har du för symptom då? Har ni försökt länge? :)
Innan jag testade så hade jag en "känsla", låter så töntigt men hade verkligen det. Den här gången är det något liksom! Testade först med ett ägglossningstest och sen med en vanlig sticka och det var svagt svagt men där fanns ett sträck!! Sen gjorde jag ett clearblue digitalt med sån där veckoindikator.
Har haft ömma bröst, illamåendekänsla, HUNGRIG!, en hel del finnar och konstig smak i munnen. Men jag är så nervös för tycker att jag mår för bra liksom, har bara spytt en gång och det känns som att alla andra mår så himla dåligt! Och jag har läst nånstans att om man inte mår dåligt så kan fostret vara död/fel på:( så det är många tankar som rusar runt nu...och som du säger, man vill ju bara springa runt och gapa ut till alla man ser typ!;)
Vad har du för symptom då? Har ni försökt länge? :)
Jag känner precis samma som Emma ovan!
Jag är beräknad till 2/8, så jäkla märklig känsla!
Här har jag gått runt och brytt mig om mig själv, och nu plötsligt kommer en unge och tar över mina tankar totalt!
Vi har tidigare pratat om det lite löst sådär, jag och min man...men att det
faktiskt HÄNDE är en helt annan sak!
Nu blev det verkligt!
Vad hände med att få förbereda sig?!
Jag är gärna med i den hemliga FB gruppen.
Jag känner precis samma som Emma ovan!
Jag är beräknad till 2/8, så jäkla märklig känsla!
Här har jag gått runt och brytt mig om mig själv, och nu plötsligt kommer en unge och tar över mina tankar totalt!
Vi har tidigare pratat om det lite löst sådär, jag och min man...men att det
faktiskt HÄNDE är en helt annan sak!
Nu blev det verkligt!
Vad hände med att få förbereda sig?!
Jag är gärna med i den hemliga FB gruppen.