• scorpionking79

Hade sex med äldre kvinna på kryssning ....

Åkte på en spontankryssning i höstas som slutade att en äldre kvinna 60 + följde med mig ner i hytten. Det fullkomligt exploderade sexuellt mellan oss, har aldrig varit till maken om en sådan sexuell upplevelse och då har man varit med om en hel del genom åren. 

Nu till själva poängen, så fort jag ser en äldre kvinna ute på stan idag, i affären eller t-banan blir jag otroligt upphetsad och börjar fantisera, vill gå fram och prata men vågar ej ta risken och hur det hela skulle uppfattas. Hur är detta fenomen möjligt och vart kan man stötta på dessa kåta äldre kvinnor på land i Stockholm?

För info så är jag 37 år, företagsledare till vardags, halvolyckligt gift.

• Svar på tråden Hade sex med äldre kvinna på kryssning ....
  • StevenDiese

Sluta knulla runt, eller åtminstone låt din fru göra detsamma.

Jag vet att det inte var det du frågade men jag kände att det behövde sägas. Så nu kan alla andra svara på frågan.

• Anonym (Man)

Pro, biblioteket och ålderdomshem är bra ställen att ragga tanter på.

Se till att skilja dig då!

• Aikido
    Anonym (Man) skrev 2016-11-28 18:02:44 följande:
    Pro, biblioteket och ålderdomshem är bra ställen att ragga tanter på.

Se till att skilja dig då!
    Inte 60+. Dagens 60-plussare är så pigga att de är de nya 30. Eller till och med 20.

Ute i obygden där jag bor är det vanligare att man ser äldre som är ute och går med stavar än rådjur och älg. De är överallt. Fast de gör inte lika mycket skada på skogen. Än så länge.
  • scorpionking79
    StevenDiese skrev 2016-11-28 18:00:03 följande:

Sluta knulla runt, eller åtminstone låt din fru göra detsamma.

Jag vet att det inte var det du frågade men jag kände att det behövde sägas. Så nu kan alla andra svara på frågan.

Skulle inte påstå att jag knullar runt, råkade bara hända på kryssningen, trodde jag kunde återgå till vardagen när jag kom hem men visade sig att så inte va fallet, utan konstant kåt och på äldre tanter dessutom. 

• Anonym (Kvinna 60+)
    scorpionking79 skrev 2016-11-28 17:15:26 följande:

Åkte på en spontankryssning i höstas som slutade att en äldre kvinna 60 + följde med mig ner i hytten. Det fullkomligt exploderade sexuellt mellan oss, har aldrig varit till maken om en sådan sexuell upplevelse och då har man varit med om en hel del genom åren. 

Nu till själva poängen, så fort jag ser en äldre kvinna ute på stan idag, i affären eller t-banan blir jag otroligt upphetsad och börjar fantisera, vill gå fram och prata men vågar ej ta risken och hur det hela skulle uppfattas. Hur är detta fenomen möjligt och vart kan man stötta på dessa kåta äldre kvinnor på land i Stockholm?

Varför står det att du är 46 år i din presentation?
  • Anonym (?)
    scorpionking79 skrev 2016-11-28 17:15:26 följande:

Du menar att varje gång du passerar en kvinna som ser ut att vara runt 60 så blir du kåt? Lite sjukt faktiskt. En kåtbock som spanar in och glor på rätt många människor varje dag? Det är faktiskt perverst om du menar att du känner så där om du står bakom nån i kön på Ica eller Statoil. 
  • StevenDiese
    Anonym (Kvinna 60+) skrev 2016-11-28 21:37:11 följande:
    Varför står det att du är 46 år i din presentation?
    Familjeliv funkar så om man inte anger nåt.

Så kör på ni!
  • Anonym (Mums)

Scorpionking79:Låter som en spännande upplevelse , vad är en äldre kvinna för dig?

• Anonym (Kvinna 60+)
    StevenDiese skrev 2016-11-28 21:47:25 följande:
    Familjeliv funkar så om man inte anger nåt.

Så kör på ni!
    Nej, Familjeliv funkar inte så och det blir inge åka av här.
  • StevenDiese
    Anonym (Kvinna 60+) skrev 2016-11-28 21:54:15 följande:
    Nej, Familjeliv funkar inte så och det blir inge åka av här.
    Jag var också nåt på autostämplad som nåt på 40 innan jag skrev in rätt.

Han heter ju scorpionking79. 79 är säkert födelseåret så du kan nog lita på hans ålder.
Svar på tråden Hade sex med äldre kvinna på kryssning ....