• Anonym (Blä!)

Kissar på mig vid orgasm!

Jag har fått ett problem på senaste. Jag kissar på mig ibland vid orgasm. Det är även om jag kissat just innan så trodde först att det var fontän men det är ljusgult har jag upptäckt nu så det är kiss :( Det verkar hända oftast om jag inte fått orgasm på typ en vecka. Hjälp vad ska jag göra? Upptäckte detta när jag onanerade så kommer ju aldrig våga ha sex nu :((

• Svar på tråden Kissar på mig vid orgasm!
  • Anonym (oj)

Oj, det låter verkligen inte normalt... jag förstår verkligen om du inte vågar ha sex nu.

Du bör söka en gynekolog.

• Anonym (Kille)

Säker på att det inte är fontän då? Den vätskan kommer ju från urinröret också...

Är du med nån annan och det händer så är det lätt bara att skylla på fontänorgasm :) du kommer nog bara få glada killar av det.

• Anonym (Mmmm)
    Anonym (Blä!) skrev 2016-11-28 19:46:53 följande:

Jag har fått ett problem på senaste. Jag kissar på mig ibland vid orgasm. Det är även om jag kissat just innan så trodde först att det var fontän men det är ljusgult har jag upptäckt nu så det är kiss :( Det verkar hända oftast om jag inte fått orgasm på typ en vecka. Hjälp vad ska jag göra? Upptäckte detta när jag onanerade så kommer ju aldrig våga ha sex nu :((

Häftigt du släpper verkligen loss
  • Anonym (tycker)

Jag tror killen kommer uppskatta att du får så häftiga och ohämmade orgasmer att du helt tappar kontrollen och allt bara sker. Om belöningen kommer i form av skrik, stön, flämtningar, nagelklös, brygga, fontänis, kiss eller whatever så är det liksom ett kvitto på att han har gjort allt rätt och kan känna sig uppskattad som man. Kan vara praktiskt att lägga plast och handdukar under innan så slipper ni söla ner sängen. Lycka till.

• r a v e n

Låter ju visst som fontänorgasm, verkar dessutom väldigt osannolikt att du skulle kissa på dig just vid orgasm såvida du inte har inkontinens men då borde du väl kissa på dig titt som tätt. Slappna av. Besides, många män gillar fontänorgasmer, så släpp alla tankar på att inte våga ha sex.

• Anonym (Fontänis)

Alltså, fontän är en sorts utspädd urin... är fånigt att skilja på "fontänvätska" och urin, och tycka att det ena är sexigt och det andra är äckligt.

• yaman

Fontänorgasm är urin och inget annat. Finns inga körtlar som släpper ifrån sig nått specialklet som Endel tror

• Anonym (Suck.)
    yaman skrev 2016-11-28 23:38:29 följande:

Fontänorgasm är urin och inget annat. Finns inga körtlar som släpper ifrån sig nått specialklet som Endel tror

Nu är det ju inte så svårt att tillskansa sig information i dagens IT samhälle men det verkar ju inte hjälpa. Studien som släpptes 2015 visar ju att i 5 av 7 fall så var det inte enbart urin. Men eftersom du kallar det klet så kan man ju misstänka att du har begränsad erfarenhet på området.
  • yaman
    Anonym (Suck.) skrev 2016-11-28 23:53:24 följande:

Nu är det ju inte så svårt att tillskansa sig information i dagens IT samhälle men det verkar ju inte hjälpa. Studien som släpptes 2015 visar ju att i 5 av 7 fall så var det inte enbart urin. Men eftersom du kallar det klet så kan man ju misstänka att du har begränsad erfarenhet på området.

Nu behövde jag iofs inte googla ämnet som du , det var mest en spontan tanke. Häng inte upp dig på ordet klet
  • vargveum

Det lär inte handla om att TS kissar på sig. En del kvinnor får i princip färglösa fontäner, en del mer färgade. En del luktar knappt, andra en del. Och samma kvinna kan få olika sorter vid olika tidpunkter. Enligt min erfarenhet.

Svar på tråden Kissar på mig vid orgasm!