• Anonym (Diddilo)

Kukbilder i hennes telefon

Min flickvän ser rätt bra ut och det verkar många hålla med om. Det händer ofta att okända killar eller mindre okända killar lägger till henne på snapchat och skickar kukbilder eller andra snuskbilder (sjukt svinigt och omoget, jag vet)..

Hon brukar ibland berätta för mig när det händer. Men igår när jag fick låna hennes mobil för att hjälpa henne i ett spel så kollade jag även lite snabbt bland hennes bilder, bara för skojs skull liksom, och då såg jag att hon sparat några kukbilder och andra snuskbilder från killar. Jag tog upp det med henne för att jag tyckte det var väldigt konstigt. Till svar fick jag: "Jag sparade dem bara för skojs skull, för att idioterna skulle skämmas".

Låter som ett "halvvettigt" resonemang? Hade ju inte precis sett normalt ut om jag gick runt med bilder på fittor och halvnakna tjejer bland mina bilder..

Det där gjorde mig lite misstänksam, men det kanske är jag som överreagerar?

• Svar på tråden Kukbilder i hennes telefon
  • Alexander Bergbacka

Lite halvsuspekt kan det väl verka, men det är ingenting man kan dra en slutsats ifrån.

Däremot kan det kanske vara på sin plats att hålla ögonen öppna efter fler tecken på att något myskor är på G.

• Anonym (K)

Ja. Jag skulle säga att det inte är större skillnad än att kolla på porr. Det får man väl göra fastän man har en partner?
    Där är det ju en hel drös med fittor och kukar att titta på.

• JennieLj
    Jag kanske är naiv, men tänker att det hon säger kanske ändå stämmer. Om bilder skickas över snapchat så får väll personen som skickat den en notis om hon printscreenar? Känns dock inte som att den typen av personer som skickar dickpicks direkt skulle skämmas, men vad vet jag.

Som tjej har jag också ganska svårt att tänka sig att man skulle vilja spara dessa bilder för sin egen skull. Tror det är väldigt sällan kvinnor uppskattar att få dickpicks av okända män. 
  • Anx123456

Det ända jag kan tänka mig är att hon sparar kukbilderna för att sedan skicka tillbaka till några andra killar som skickat bild på sin kuk.

Har du hört om Stina wolter? Hon gjorde något liknande och det kränkte killarna.

Dock. Om hon inte hade varit okej med att du hade screenat när tjejer skickade bilder på sina bröst och svarat. Så är det inte okej.

Fast i emellanåt. Om du inte tycker det är okej så borde hon acceptera det och radera samt sluta spara sådana bilder.

• Anonym (Diddilo.)
    Anonym (Diddilo) skrev 2016-11-29 00:08:42 följande:

Min flickvän ser rätt bra ut och det verkar många hålla med om. Det händer ofta att okända killar eller mindre okända killar lägger till henne på snapchat och skickar kukbilder eller andra snuskbilder (sjukt svinigt och omoget, jag vet)..

Hon brukar ibland berätta för mig när det händer. Men igår när jag fick låna hennes mobil för att hjälpa henne i ett spel så kollade jag även lite snabbt bland hennes bilder, bara för skojs skull liksom, och då såg jag att hon sparat några kukbilder och andra snuskbilder från killar. Jag tog upp det med henne för att jag tyckte det var väldigt konstigt. Till svar fick jag: "Jag sparade dem bara för skojs skull, för att idioterna skulle skämmas".

Låter som ett "halvvettigt" resonemang? Hade ju inte precis sett normalt ut om jag gick runt med bilder på fittor och halvnakna tjejer bland mina bilder..

Det där gjorde mig lite misstänksam, men det kanske är jag som överreagerar?

Kan du inte skriva ut en fitta i färg då och rama in och hänga i köket?
  • Anonym (K)
    Anonym (Diddilo.) skrev 2016-11-29 08:03:38 följande:
    Kan du inte skriva ut en fitta i färg då och rama in och hänga i köket?
    Fast på vilket sätt är det samma sak? Såg ingenstans att flickvännen skyltar med kukbilderna..?

TS, kollar du aldrig på porr? Och vad är i så fall skillnaden?
  • Kuddebarn
    Anonym (K) skrev 2016-11-29 05:38:23 följande:

Ja. Jag skulle säga att det inte är större skillnad än att kolla på porr. Det får man väl göra fastän man har en partner?

Där är det ju en hel drös med fittor och kukar att titta på.

Det finns många som inte är ok med porrtittande när man har ett förhållande.
  • Anonym (-)

Det är nog otroligt få tjejer som gillar kukbilder, så du behöver inte vara orolig. Hennes förklaring låter extremt mycket mer rimlig än att hon skulle gå igång på skiten.

• caan

Varför gör du inte samma sak själv?
    Ta kontakt med tjejer på nätet och kolla hur hon reagerar

• Mandel

Helt ärligt så förstår jag mig inte riktigt på detta med dickpicks eller vad det nu heter. Ett manligt könsorgan är ingen vacker syn och absolut inte det avgörande för om man vill dejta någon eller inte. Inte för mig i alla fall. Vad är det för hjärndöda fiskar som skickar sådana till tjejer de knappt känner?
    Skulle inte ens vilja ha makens på bild...

Skulle jag mot förmodan få sådana bilder så skulle jag spara dem och visa för mina väninnor och arbetskamrater och garva åt idioterna som skickat dem. Skulle visa och berätta vem som skickat för väldigt många.

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • John22

Jag skulle nog vara mer oroad över sliskiga individer som kollar igenom andra personers mobilalbum i jakt på något snaskigt.

Skrämmande och integritetskränkande beteende som hon verkligen borde ta ett snack med dig om.

Svar på tråden Kukbilder i hennes telefon