• Anonym (Vad är det)

Ha sex med blöja - är det som att använda en sexleksak

Har träffat en man som nu fler ett tag berättat att han tänder på att ha blöja på sig. Han vill bli tvingad att ha blöjan och sedan få gunga på blöjan mot en kudde till det går för honom. Jag ska titta på och säga förnedrande saker till honom

Jag tycker det är helskumt, men han säger att det är som vilken sexleksak som helst, som en wand ellet nåt.

Hur tänker man?

• Svar på tråden Ha sex med blöja - är det som att använda en sexleksak
  • Anonym (blää)

Jag hade sprungit åt andra hållet!

• Anonym (Vad är det)
    Anonym (blää) skrev 2016-11-30 21:22:55 följande:

Jag hade sprungit åt andra hållet!

Jag kanske gör det, men han är snäll och rar
  • Anonym (blää)
    Anonym (Vad är det) skrev 2016-11-30 21:26:22 följande:
    Jag kanske gör det, men han är snäll och rar
    Mmmm, det är korna i hagen oxå, och inte fan har jag blöjsex med dom för det!
  • Anonym (Vad är det)
    Anonym (blää) skrev 2016-11-30 21:42:01 följande:

Mmmm, det är korna i hagen oxå, och inte fan har jag blöjsex med dom för det!

Nej men när han sa så där så insåg jag att jag har dildo exempelvis.
  • Anonym (blää)
    Anonym (Vad är det) skrev 2016-11-30 21:43:48 följande:
    Nej men när han sa så där så insåg jag att jag har dildo exempelvis.
    Men det är ju en stor skillnad..... faktiskt.
  • Anonym (Vad är det)
    Anonym (blää) skrev 2016-12-01 07:02:42 följande:

Men det är ju en stor skillnad..... faktiskt.

Ja det är det ju
  • Anonym (vad är skillnaden?)

när ni säger att det är skillnad kan ni utveckla det?
    Jag hade sagt okej om du tänder på blöjor så får du göra det men ja vill inte vara inblandad. funkar sedan normalt sexliv så är jag nöjd. 

hade min partner sagt "jag vill ha en plugg i baken när vi knullar" hade jag sagt samma sak ha du det men inte när jag är med.

jag gillar min dildo skulle inte han vilja använda den på/med mig så hoppas jag inte han hadde lämnat mig för det och jag hoppas inte han hade varit så trångsynt så jag aldrig skulle få använda den själv. 

alla är vi olika alla tänder vi på olika saker. så länge ingen bli skadad eller gör något mot sin vilja så varför inte?

• Anonym (blää)
    Anonym (vad är skillnaden?) skrev 2016-12-01 10:08:52 följande:
    när ni säger att det är skillnad kan ni utveckla det?
    Jag hade sagt okej om du tänder på blöjor så får du göra det men ja vill inte vara inblandad. funkar sedan normalt sexliv så är jag nöjd. 

hade min partner sagt "jag vill ha en plugg i baken när vi knullar" hade jag sagt samma sak ha du det men inte när jag är med.

jag gillar min dildo skulle inte han vilja använda den på/med mig så hoppas jag inte han hadde lämnat mig för det och jag hoppas inte han hade varit så trångsynt så jag aldrig skulle få använda den själv. 

alla är vi olika alla tänder vi på olika saker. så länge ingen bli skadad eller gör något mot sin vilja så varför inte?
    Enkelt svar; blöjor förknippas till 99% till BARN!
  • Anonym (vad är skillnaden?)
    Anonym (blää) skrev 2016-12-01 20:03:32 följande:

Enkelt svar; blöjor förknippas till 99% till BARN!

För dig kanske ja för 99% av alla svenska vuxna, kanske ja. för mig förknippar jag fötter med skor alltså inget jag tänder på jag förknippar läder å skin med bil säten och soffor inger jag tänder jag på förknippar rep som något jag binder fast föremål med inte människor jag förknippar hundar med aggression och rädsla hatar inte hundägare för det. Alla är olika och vem man än lever med så finns det något man inte gillar. Om det är att denne vill ha blöja någon gång så varför inte för mig hadde det varit värre om han hadde velat bli smiskad å slagen det kan han inte göra utan mig och ja hadde inte mått bra av det så den relationen hade blivit kort.
Svar på tråden Ha sex med blöja - är det som att använda en sexleksak