• Anonym (Xxxxx)

Oschysst!

Är såå ledsen och arg på vissa kollegor. Chefen ska vi inte tala om!! Jag önskar jag kunde berätta vad det handlar om men då är det väl nån som förstår vad det handlar om...

Men det är såå jävla oschysst av kollegor att avgöra om det räcker med viss personal när de ej ska jobba själva och det kommer vara mkt som händer den dagen. Flera läkarbesök och personalen hinner inte med. Jag är ledig men tycker det behöver sättas in personal då jag lider med de som jobbar den dagen.

Andra kollegor tycker jag lägger mig i och det de säger lyssnar Chefen på. De utsatta kollegorna är jätteledsna och upprörda..

Det borde väl vara de som jobbar mitt upp i som borde få en chans att prata med chefen men hon lyssnar inte ens..

och mail svarar hon inte på. Inte på något vi skickat knappt. Känns så trist att man börjar fundera på att byta jobb när man ändå trivs.

• Svar på tråden Oschysst!
  • Bibbidi

Men om ni är flera som går till chefens chef kanske det hjälper lite grann?

Life is not a fairy tale. If you lose your shoe at midnight, you're drunk.
  • Anonym (Xxxxx)
    Bibbidi skrev 2016-11-30 23:17:30 följande:

Men om ni är flera som går till chefens chef kanske det hjälper lite grann?

Jag har mailat, smsat och hon har svarat en gång. När hon bad mig ta bort en personal ja bokat in för att hjälpa kollegorna. Att de och brukarna mår dåligt skiter de i..

Lyssnar hellre på andra som säger att se visst klarar sig.

Orkar inte tjafsa för får fler emot mig. Men de som jag ställer upp för mig är glada att jag vågar stå upp :(

Men det räcker inte.. jag blir obekväm.

De två hoppas jag orkar stå upp för sig..
  • Anonym (Xxxxx)

Chefens chef.. ja då blir jag nog förflyttad av chefen. En människa som går över lik känns det som. Så fjäskar vissa. Jag vägrar.

Även på andra avdelningen har hon vart otrevlig mot personalen. Det känns fan inte ok

• Anonym (Xxxxx)
    Anonym (Hhchj) skrev 2016-11-30 23:28:50 följande:

Fattar inte.

Nä lite svårt att förklara för ingående så inte folk förstår vad det handlar om. Alltså mina kollegor o chef

Vi känner oss iaf oerhört överkörda men alla har inte råkat illa ut. De som fjäskar...
Svar på tråden Oschysst!