• lindajhlala25

Avföring och bild

Hej!

Idag när jag badade min son på 16 månader bajsade han i vattnet. Så jag tog ut han å skulle byta vatten osv. Men då plötsligt ser jag nånting flyta på vatten ytan. Det var flera ovala gul/genomskilninga saker. Så jag tog upp ett med papper å klämde då var det vätska i dom. Så äckligt verkligen. Jag tror på mask kanske. Så köpt massa medicin nu. Men är det någon som har varit med om detta??

Det är bild på en sån där

• Svar på tråden Avföring och bild
  • Treansresa

Sätt en tejpbit för hålet och vänta ett tag. Är de mask när du tar bort den har han det. Dom trivs bäst när man ligger och tar det lugnt

Ge.inte medicin innan du vet

• Kanske2

Jag tycker det ser ut som fruktkött från en apelsin eller clementin. Har han ätit det?

• Treansresa

Mask är ju vita förresten

• lindajhlala25
    Kanske2 skrev 2016-12-01 19:57:15 följande:

Jag tycker det ser ut som fruktkött från en apelsin eller clementin. Har han ätit det?

Å jaaaa han åt clementin utan skal så det var nog såna som låg å flöt!! Tack så mycket phuu. Nu har jag iaf massa medicin om det skulle bli något framöver..

Tack alla för svar:)
  • Ilon

Tänkte också säga clementin. Definitivt det.

• Kanske2

Kul att man kunde vara till hjälp. :)

• Linutis
    lindajhlala25 skrev 2016-12-01 20:44:24 följande:

Å jaaaa han åt clementin utan skal så det var nog såna som låg å flöt!! Tack så mycket phuu. Nu har jag iaf massa medicin om det skulle bli något framöver..

Tack alla för svar:)

Vilken tur att du fick svar på de! Clementin! Haha kan inte låta bli att skratta! Trots jag är likadan man blir ju nojjig!
Svar på tråden Avföring och bild