• Anonym (Sugen)

    Vill ha sex utanför äktenskapet

    Hej!

    Jag är en 35.årig kvinna som är bi

    Min man vet hur jag känner och är ok med det

    Jag vill så gärna träffa en annan tjej.. men vet inte hur jag skall gå tillväga
    Tips och råd?

  • Svar på tråden Vill ha sex utanför äktenskapet
  • Ghoulish

    Göra en profil och sätta ut annons på Bodycontact kanske?

  • Anonym (Sugen)
    Ghoulish skrev 2016-12-02 01:27:17 följande:

    Göra en profil och sätta ut annons på Bodycontact kanske?


    Vad är det?
  • Ghoulish

    Kontaktsida för sex eller nya vånner, men är inriktad på sex såklart..svensk sida

    .

  • Anonym (Sugen)
    Ghoulish skrev 2016-12-02 01:36:42 följande:

    Kontaktsida för sex eller nya vånner, men är inriktad på sex såklart..svensk sida

    .


    Men är det seriösa där??


    Är rädd att stöta på... konstiga

  • Ghoulish

    År väl som här, finns både seriösa och oseriösa, skulle nog se till o lära känna nån bra först innan träff, men går ju att lägga in bilder där ssmt verkligen skapa sig en profil så tror nog du lär hitta nån

  • Anonym (Sugen)
    Ghoulish skrev 2016-12-02 01:39:59 följande:

    År väl som här, finns både seriösa och oseriösa, skulle nog se till o lära känna nån bra först innan träff, men går ju att lägga in bilder där ssmt verkligen skapa sig en profil så tror nog du lär hitta nån


    Tack
  • Ghoulish

    [quote=77182760][quote-nick]Anonym (Sugen) skrev 2016-12-02 01:43:51 följande:[/quote-nick]

    Tack

    [/quote

    Lycka till ;)

  • Anonym (A)

    Är i samma tankar. Bodycontact känns rätt extremt ännu för mig.(pryd kanske?) Sen finns ju sylvia som jag börjat titta på. Eller leta här ????

  • Anonym (Madde)
    Anonym (Sugen) skrev 2016-12-02 01:22:30 följande:

    Hej!

    Jag är en 35.årig kvinna som är bi

    Min man vet hur jag känner och är ok med det

    Jag vill så gärna träffa en annan tjej.. men vet inte hur jag skall gå tillväga
    Tips och råd?


    Vill du prata?
  • MrFlex

    Jag har aldrig förstått varför det än enklare att hitta till Familjelivs sexforum än vad det är att hitta till alla de kontaktsidor som finns.

  • Anonym (Me)
    Puppetmaster skrev 2017-08-27 10:59:30 följande:
    På qruiser får du garanterat napp. 
    _Just så
  • Skreteraren

    Tror absolut Du kommer hitta någon på BC, eller här :)

    Någon skrev att det kan vara lättare om mannen är med först, och det tror jag oxå. Som nybörjare är det enklare för med en man vet man vad man ska göra i alla fall, blir mer avslappnat liksom :)

    Hade profil med maken på BC men nu vilar vi därifrån lite :) Dock finns fortfarande intresset kvar för att träffa en tjej ;)

  • Robert 832
    Anonym (Sugen) skrev 2016-12-02 01:38:05 följande:

    Men är det seriösa där??

    Är rädd att stöta på... konstiga


    Konstiga? Man kan hävda att vilja ha sex utanför äktenskapet är rätt konstigt också.

    Folk är olika och de som man får tag i på sexsajter är inte vansinnigt olika en själv.
  • Anonym (Bi)

    Är som du 35 år gift med en man, men till skillnad från dig så vet han inte om att jag är bisexuell, jag har aldrig varit med en kvinna och som du undrar jag hur jag ska kunna uppfylla min dröm?

  • Skreteraren
    Anonym (Bi) skrev 2017-09-22 12:08:02 följande:

    Är som du 35 år gift med en man, men till skillnad från dig så vet han inte om att jag är bisexuell, jag har aldrig varit med en kvinna och som du undrar jag hur jag ska kunna uppfylla min dröm?


    Det finns massor med tjejer som söker annan tjej. Hör på FL, bodycontact, Viktoria Milan osv :)
  • Anonym (Me)
    MrFlex skrev 2017-08-21 22:42:12 följande:
    Jag har aldrig förstått varför det än enklare att hitta till Familjelivs sexforum än vad det är att hitta till alla de kontaktsidor som finns.
    Håller med
  • Anonym (Bi)

    Jag vill bara anonym, helst inte registrera mig på olika sidor och vill inte betala massa pengar. Jag vill hitta en kvinna 25-45 år inom 10 mils radie.

    Mest troligt skulle jag ta upp detta med min man om jag hittade någon attraktiv kvinna som jag efter lite chattande vill träffa, då jag ogärna vill vara otrogen genom verkligt möte.

  • utopia
    Anonym (Bi) skrev 2017-09-25 01:06:52 följande:

    Jag vill bara anonym, helst inte registrera mig på olika sidor och vill inte betala massa pengar. Jag vill hitta en kvinna 25-45 år inom 10 mils radie.

    Mest troligt skulle jag ta upp detta med min man om jag hittade någon attraktiv kvinna som jag efter lite chattande vill träffa, då jag ogärna vill vara otrogen genom verkligt möte.


    Hej!

    Jag är i precis samma sits som du, känner verkligen igen mig. Är trött på att hålla tillbaka känslan hela tiden och låtsas vara straight. Mina närmsta kompisar vet men ingen annan.
Svar på tråden Vill ha sex utanför äktenskapet