• Anonym (Kille)

Tjejen vill BARA ha analsex

Bakgrund: Jag är strax över 40 och är tillsammans med en tjej som är strax under 30. Jag är inte direkt fixerad vid analsex, men tycker att det är en naturlig del av ett varierat sexpliv, precis som t ex oralsex.

Tjejen hade dåliga erfarenheter av analsex sedan tidigare, men gillade andra former av anal stimulans och med tiden blev hon sugen på att testa även analsex, som andra partners jag haft. Eftersom hon är lite pryd av sig pratade vi inte så mycket om det, utan vi bara fortsatte ha analsex eftersom vi båda uppenbarligen uppskattade dert.

Det som skiljer henne från andra partners jag haft, är att hon numera ALLTID vill ha analsex och på senare tid nästan BARA analsex. När hon rider mig stoppar hon in kuken i rumpan. Tar jag henne bakifrån i fittan, går det inte lång stund förrän hon drar ut mig och stoppar in den i baken istället. Till och med när vi har sex i missionären drar hon numera ut mig ur fittan om jag har stoppat in kuken där, drar upp benen och stoppar in den i baken istället. Hon får orgasm av bara analsex, men det har hon fått av vaginalsex också, så det är inte det det sitter i.

Jag trodde från början att det var för att göra mig glad, så jag sa att vi inte behöver ha analsex varje gång för min skull, men hon berättade att hon ÄLSKAR känslan av att ha mig i rumpan. Men för min del förtar det lite av poängen med analsex om vi har det hela tiden. Jag vill ju ha det som variation.

Självklart kommer jag prata med henne om detta, men eftersom hon är lite blyg av sig, tänkte jag samla intryck härifrån först.

Ni tjejer som älskar eller i alla fall VERKLIGEN tycker om analsex, skulle det kännas som ett misslyckat sexliv om ni inte får så mycket analsex som ni vill? Det är ju inte så att jag tänker vägra henne analsex helt, men jag vill gärna ha en del vaginalsex också.

Är det just en kuk som måste vara i rumpan för att det ska vara riktigt skönt? Vi har lite leksaker och kan ha fingrarna där på henne, men det verkar vara bara vara kuken som duger. Är det så stor skillnad på en kuk jämför med t ex en kukformad dildo?

Jag trodde först att det var nyhetens behag som gjorde att hon ville ha så mycket analsex när det var nytt för henne, men det verkar bara bli mer och mer. Har det varit så för någon av er, att ni har velat ha MASSOR av analsex ganska länge (det har varit så här i några månader i alla fall) och sedan gått tillbaka till att vilja ha mer vaginalsex?

Har jag ett ansvar för att ge henne så mycket analsex som hon vill ha? Det känns lite så, för om inte jag hade introducerat henne till det, hade hon inte saknat det.

Och jag vet, som kille förväntas man väl tycka att analsex är den allra högsta formen av njutning och jag borde kanske vara överlycklig, men det kan inte hjälpas, för det jag helst vill ha är ett VARIERAT sexliv, så jag är verkligen tacksam för hjälp/synpunkter här.

• Svar på tråden Tjejen vill BARA ha analsex
  • Anonym (nja)

Analsex kan väl vara häftigt då och då men för oss kräver det en hel del förberedelser med att töja ut först med anal-plugg osv.
    Jag tycker mer att det är själva "förbjudna" känslan som är grejen med analsex.
    En fitta är 100 gånger skönare och klämmer åt hela kuken. vid analsex är det ju bara trångt vid själva öppningen sen är det som ett tomrum.

• Domesticgoddess

Det är ett mysterium för mig att hon tycks kunna "bara stoppa in den" så där rakt upp och ner. Trodde att analsex helt utan förberedelse bara funkade i porrfilmer.

Ett konkret råd är att köpa en plugg eller två, borde lösa "dilemmat".

• r a v e n

Klart det går att "bara stoppa in den", man är ju olika. Allt är inte porrmyter.

Svar på frågan, jag gillar analt men ser det också som en del av sexet, skulle inte vilja vara utan det, ej heller endast det, eller ha ett enformigt sexliv oavsett vilket inslag det skulle gälla. Tror inte du kommer bli så mycket klokare här, det är ju bara hon som kan ge ett svar på hur hon fungerar eller om det ändå endast är för att behaga dig hon gör så. Är hon blyg och har svårt att prata om sex får hon lära sig, annars kommer sannolikt er relation inte fungera ändå.

• Anonym (Man)

Har sett att det finns som en strapon, som killar sätter på sig strax under kuken, som är gjord för att en kille ska kunna göra en dubbel penetration själv. Det kanske är ngt för er? Då får hon analsex samtidigt som du får fitta.

Annars får ni väl prata. Variation är härligt, jag skullen bli lite ledsen om jag bara fick sex på ett sätt. Det hör liksom till att man mixar vaginalt anal o oralsex för mig.

• WireLess

he he!!

Tjejen är pryd men drar ut kuken under samlaget och kör in den i röven!
    ha ha ha!! Hur ska hon inte vara då när hon INTE är pryd!

• Kalli

Alla föredrar analsex och muntlig och att du vill skicka mig

• Anonym (Love)

Jag bara älskar anal sex, enda gången jag kommer. Så jag förstår din tjej. Men de finns massa annat man kan använda än bara kuken, pluggar dildos. Prova er fram men ja du får nog försöka prata med henne främst :)

• Anonym (Love)

Jag bara älskar anal sex, enda gången jag kommer. Så jag förstår din tjej. Men de finns massa annat man kan använda än bara kuken, pluggar dildos. Prova er fram men ja du får nog försöka prata med henne främst :)

• Låt det ta tid kanske

Är det inte tänkbart att hon som är lite hämmad och inte trott sig gillat analt innan nu verkligen går all in när hon upptäcker att hon gillar det, för att sedan bli lite mätt på det framöver. Vet inte hur hon funkar men jag är rätt mycket periodare med sex o allt annat. Hittar jag något jag gillar så är det bara det som gäller. Antingen det är sex, mat, musik, whatever :)

• 100kgpappa
    Anonym (Man) skrev 2016-12-02 13:26:53 följande:

Har sett att det finns som en strapon, som killar sätter på sig strax under kuken, som är gjord för att en kille ska kunna göra en dubbel penetration själv. Det kanske är ngt för er? Då får hon analsex samtidigt som du får fitta.

Annars får ni väl prata. Variation är härligt, jag skullen bli lite ledsen om jag bara fick sex på ett sätt. Det hör liksom till att man mixar vaginalt anal o oralsex för mig.

Har en sån, den är grym! Har dock bara provat med min kuk analt och dildon i fittan, men der brukar vara riktigt skönt att köra en dildo bak samtidigt som man har kuken i fittan, så den borde bli bra till det med.

Har köpt den ganska nyss, så vi har inte hunnit prova den så många ggr ännu.

Och jag håller med, variation mellan alla 3 hålen är det bästa!
  • Anonym (33)
    100kgpappa skrev 2016-12-02 20:18:46 följande:
    Har en sån, den är grym! Har dock bara provat med min kuk analt och dildon i fittan, men der brukar vara riktigt skönt att köra en dildo bak samtidigt som man har kuken i fittan, så den borde bli bra till det med.

Har köpt den ganska nyss, så vi har inte hunnit prova den så många ggr ännu.

Och jag håller med, variation mellan alla 3 hålen är det bästa!
    Inte lite äckligt det där, använder killen båda kuk och dildo samtidigt?!
    Du har nog bögat mycket i dina dar.

• Anonym (Man)
    Anonym (33) skrev 2016-12-02 20:35:56 följande:

På vilket sätt är det bögigt att sätta på tjejen med kuken i ena hålet samtidigt som man pumpar på med dildon i tjejens andra hål?

Eller är du en av dem som är så homofob att du inte vågar närma dig tjejens anal?
  • Domesticgoddess
    Anonym (33) skrev 2016-12-02 20:35:56 följande:

Du däremot måste vara en både fantasifull, spännande och öppensinnad älskare....
  • Anonym (33)
    Domesticgoddess skrev 2016-12-02 20:49:51 följande:
    Du däremot måste vara en både fantasifull, spännande och öppensinnad älskare....
    Alla är inte som du måste du förstå, det är inte normalt att män har sex med andra män.

• Domesticgoddess
    Anonym (33) skrev 2016-12-02 20:59:53 följande:

Alla är inte som du måste du förstå, det är inte normalt att män har sex med andra män.

Nu är jag ju iofs en kvinna som mestadels har sex med män Likväl, är tacksam att du förklarar för mig vad jag måste och inte måste förstå.
  • Anonym (Får man inte skit på kuken?)

Jag gillar sex men tycker att det känns äckligt med analsex samma ställe som man bajsar känns så där.

Är inte pryd älskar oralsex till exempel både att få ge och ta emot.

• Anonym (Man)
    Anonym (Får man inte skit på kuken?) skrev 2016-12-03 01:10:45 följande:

Jag gillar sex men tycker att det känns äckligt med analsex samma ställe som man bajsar känns så där.

Är inte pryd älskar oralsex till exempel både att få ge och ta emot.

Om inte tjejen är bajsnödig får man som regel inte bajs på kuken. Är man osäker kan man känna efter med fingret innan man doppar. Är man ännu mer osäker kan man till och med duscha rent tarmen (men det är inte så bra) jag gör aldrig det.

Jag har haft analsex hundratals gånger och fått bajs/spår av bajs på kuken i en handfull tillfällen. Så visst risken är låg, men inte helt försumbar. Klarar man inte av lite bajs ska man nog inte stoppa in den där. .

Tycker du att det är äckligt avstå. Gör det ni gillar istället. ..
  • Anonym (Who knows)
    WireLess skrev 2016-12-02 13:29:46 följande:

he he!!

Tjejen är pryd men drar ut kuken under samlaget och kör in den i röven!
    ha ha ha!! Hur ska hon inte vara då när hon INTE är pryd!

Ha ha ha!

Ja, det svaret lär man inte berätta för barnbarnen iallafall!

Ha ha ha
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Tjejen vill BARA ha analsex