Tjejen vill BARA ha analsex
Bakgrund: Jag är strax över 40 och är tillsammans med en tjej som är strax under 30. Jag är inte direkt fixerad vid analsex, men tycker att det är en naturlig del av ett varierat sexpliv, precis som t ex oralsex.
Tjejen hade dåliga erfarenheter av analsex sedan tidigare, men gillade andra former av anal stimulans och med tiden blev hon sugen på att testa även analsex, som andra partners jag haft. Eftersom hon är lite pryd av sig pratade vi inte så mycket om det, utan vi bara fortsatte ha analsex eftersom vi båda uppenbarligen uppskattade dert.
Det som skiljer henne från andra partners jag haft, är att hon numera ALLTID vill ha analsex och på senare tid nästan BARA analsex. När hon rider mig stoppar hon in kuken i rumpan. Tar jag henne bakifrån i fittan, går det inte lång stund förrän hon drar ut mig och stoppar in den i baken istället. Till och med när vi har sex i missionären drar hon numera ut mig ur fittan om jag har stoppat in kuken där, drar upp benen och stoppar in den i baken istället. Hon får orgasm av bara analsex, men det har hon fått av vaginalsex också, så det är inte det det sitter i.
Jag trodde från början att det var för att göra mig glad, så jag sa att vi inte behöver ha analsex varje gång för min skull, men hon berättade att hon ÄLSKAR känslan av att ha mig i rumpan. Men för min del förtar det lite av poängen med analsex om vi har det hela tiden. Jag vill ju ha det som variation.
Självklart kommer jag prata med henne om detta, men eftersom hon är lite blyg av sig, tänkte jag samla intryck härifrån först.
Ni tjejer som älskar eller i alla fall VERKLIGEN tycker om analsex, skulle det kännas som ett misslyckat sexliv om ni inte får så mycket analsex som ni vill? Det är ju inte så att jag tänker vägra henne analsex helt, men jag vill gärna ha en del vaginalsex också.
Är det just en kuk som måste vara i rumpan för att det ska vara riktigt skönt? Vi har lite leksaker och kan ha fingrarna där på henne, men det verkar vara bara vara kuken som duger. Är det så stor skillnad på en kuk jämför med t ex en kukformad dildo?
Jag trodde först att det var nyhetens behag som gjorde att hon ville ha så mycket analsex när det var nytt för henne, men det verkar bara bli mer och mer. Har det varit så för någon av er, att ni har velat ha MASSOR av analsex ganska länge (det har varit så här i några månader i alla fall) och sedan gått tillbaka till att vilja ha mer vaginalsex?
Har jag ett ansvar för att ge henne så mycket analsex som hon vill ha? Det känns lite så, för om inte jag hade introducerat henne till det, hade hon inte saknat det.
Och jag vet, som kille förväntas man väl tycka att analsex är den allra högsta formen av njutning och jag borde kanske vara överlycklig, men det kan inte hjälpas, för det jag helst vill ha är ett VARIERAT sexliv, så jag är verkligen tacksam för hjälp/synpunkter här.