• Anonym (B)

Snefylla, ångest

Sitter här med så grov ångest att jag har självmordstankar. Hade en snefylla från helvetet igår och bråkade rejält med en nära vän. Tror inte ens det går att lösa för båda två betedde oss så illa.

Orsaken till min snefylla var att jag precis börjat med en medicin som inte ska kombineras med alkohol. Visste inte om detta igår när jag drack lite dock.

Har ni några hemska historier om snefylla? Vad är det värsta du gjort på fyllan? Och har situationen löst sig?

Just nu mår jag så jävla dåligt... att jag inte ska dricka igen medan jag tar medicinen är självklart men skadan är ju redan skedd. Känner mig så onormal att jag fick en snefylla :(

• Svar på tråden Snefylla, ångest
  • Anonym (B)

:( mår så dåligt nu

• Frontline

Ring till din vän och be om ursäkt samt förklara läget..

Simsalabim trosorna försvinn :)
  • Anonym (B)
    Frontline skrev 2016-12-02 13:44:35 följande:

Ring till din vän och be om ursäkt samt förklara läget..

Fixar inte det just nu med mitt mående. Han betedde sig jävligt illa också
  • Anonym (A)

Ts, det är bara att plocka upp luren och be om ursäkt och detsamma för din vän om denne inte var bättre tillbaka. En snedfylla och ett gräl kan hända, men det är inte hela världen.

Mina värsta grejer på (sned)fyllan? Orkar inte ens börja rada upp, men det har blivit urblåsningar en och annan gång, tro mig.

• Anonym (B)
    Anonym (A) skrev 2016-12-02 13:50:26 följande:

Ts, det är bara att plocka upp luren och be om ursäkt och detsamma för din vän om denne inte var bättre tillbaka. En snedfylla och ett gräl kan hända, men det är inte hela världen.

Mina värsta grejer på (sned)fyllan? Orkar inte ens börja rada upp, men det har blivit urblåsningar en och annan gång, tro mig.

Ja men vissa saker går aldrig att glömma oavsett hur mycket man ber om ursäkt. Är osäker på om det går att komma förbi det här :(

En urblåsning, vad är det?
  • Anonym (A)

Samma som du gjorde, en utskällning efter noter.
    Min bror fick veta att han levde en halv natt en gång. Hade gått och burit på en sak så länge och sen fick jag modet efter några glas. Herregud. Jag hade inte fel, men valt tillfälle så att säga.

Vad bråkade ni om som är så oförlåtligt?

• lemonina

TS för mycket alkohol har en tendens att ge en ångest och förstora upp saker mer än vad de är. Du kommer må bättre i morgon när du inte är bakis längre. Men be om ursäkt och säg att ni båda var dumma. Det går över. Var han också dum så mår han säkert minst lika dåligt. Du kommer må så mycket bättre efteråt.

Jag har också gjort väldigt mycket dumma saker på fyllan därför dricker jag inte så ofta längre.

If you resolve to give up smoking, drinking and loving, you don't actually live longer; it just seems longer
  • Anonym (-)

Har varit med om detta så många gånger med min kille och hans bror och deras vänner. Dom har slagits rätt så rejält då oxå, sedan är dom alla vänner efter ett tag. Vad bråkade ni om?

Svar på tråden Snefylla, ångest