• KMS

Positivt på BIM -4?

Hej!

Jag vet att jag testat tidigt och att jag med tiden får svaret, men måste ändå fråga om någon tycker mitt test ser positivt ut? Syns bättre på riktigt - som ett grått streck med ljusljusrosa skiftning i ena änden. Jättetacksam för svar. Hade ett tidigt missfall i oktober och väntar såååå på ett nytt positivt svar. Är nu alltså BIM -4, tycker jag haft mensliknande molande känningar plus halsbränna och extrem trötthet.

• Svar på tråden Positivt på BIM -4?
  • syntharen

Det där borde vara positivt! Jag har fått positivt flera gånger 4 dagar innan BIM, så det är inte omöjligt. Jag vågar säga grattis

• Lilltrollet

Det ser positivt ut tycker jag. Har du testat negativt efter missfallet? Testa om ett par dagar igen om se om det är starkare. Jag plussade på bim -6 så det är absolut inte omöjligt på bim -4 :)

• KMS

Tack för era svar - skönt att höra att det inte bar är min gravidönskade hjärna som ser strecket och att andra plussat så tidigt! Fick missfall den 10.10 så har haft en mens efter det. Kollade med ÄL-stickor efter det men fick aldrig jättestark streck, eftersom det strecket ju ska va lika starkt eller starkare än kontrollstrecket. Dagen jag trodde det skulle vara jättestarkt började det istället bli svagare igen. Men jag kanske missade "peaken" trots att jag testade varje dag? Nåja, nu ska jag försöka hålla mig och testa först efter bim!

• Lilltrollet
    KMS skrev 2016-12-04 11:47:51 följande:

Tack för era svar - skönt att höra att det inte bar är min gravidönskade hjärna som ser strecket och att andra plussat så tidigt! Fick missfall den 10.10 så har haft en mens efter det. Kollade med ÄL-stickor efter det men fick aldrig jättestark streck, eftersom det strecket ju ska va lika starkt eller starkare än kontrollstrecket. Dagen jag trodde det skulle vara jättestarkt började det istället bli svagare igen. Men jag kanske missade "peaken" trots att jag testade varje dag? Nåja, nu ska jag försöka hålla mig och testa först efter bim!

Spännande! :D
Svar på tråden Positivt på BIM -4?