• Anonym (Galen)

    Vad vill min sambo?

    Hej.

    Min sambo och jag har ett barn tillsammans. Han är 3 månader. Under graviditeten så hade vi inte sex...inte nu heller.. han visar INGE intresse? Vi hade sex senast i februari...jag har tagit upp det med honom men nu känns de som jag tjatar bara. Jag frågar vad han gillar, "jag vet inte" allt jag frågar får jag tillbaka i svar : "jag vet inte"

    -Älskling? Varför har vi inte sex? "Jag vet inte"

    Han säger att jag är attraktiv. Ja allt. Jag är dock inte ful..är 23,liten, smal,blond,ja allt...absolut ingenting fel, luktar inte illa. Inget. Men varför har vi aldrig sex?! Kan ni hjälpa mig? Jag ger han hintar hela tiden! Bäddar mysigt,tänder ljus, klär mig lite sexigt men ej överdrivet. HAN FATTAR INTE! och han vill knappt prata om de heller? Han säger att han är blyg..jahappppp...ok? Vi har en son. Vi har gjort de här förr. Jag har inge sexliv. Hur ska jag göra? Hur kåtar man upp ett dött kärleksliv?

  • Svar på tråden Vad vill min sambo?
  • Anonym (Galen)
    Anonym (solklart) skrev 2016-12-04 17:53:58 följande:

    Enkelt. Han är bög..


    Har faktiskt tänkt de också...hur vet man de då bortsett från allt jag skrev. Tecken?
  • Anonym (Galen)

    Han är dessutom inte alls dominant. Tar ALDRIG FÖR SIG

  • Anonym (Bikille)

    Ja, jag skulle nog också tro att han är bög. Jag brukar kunna se killar som är gay, det är en massa små subtila saker. Kan inte förklara, jag bara vet när jag ser dem.

    Kan ju alltid kolla internethistorik o surfhistorik. Men sånt är lätt att dölja.

    Hur var ert sexliv innan? Har det någonsin varit superhett sex i princip så fort ni sågs, eller har det varit lite mer sällsynt med samlag? Är han gay borde han ha lite svårt att prestera.

    Prata med han. Fråga rakt ut.

  • Anonym (Galen)
    Anonym (Bikille) skrev 2016-12-04 18:13:29 följande:

    Ja, jag skulle nog också tro att han är bög. Jag brukar kunna se killar som är gay, det är en massa små subtila saker. Kan inte förklara, jag bara vet när jag ser dem.

    Kan ju alltid kolla internethistorik o surfhistorik. Men sånt är lätt att dölja.

    Hur var ert sexliv innan? Har det någonsin varit superhett sex i princip så fort ni sågs, eller har det varit lite mer sällsynt med samlag? Är han gay borde han ha lite svårt att prestera.

    Prata med han. Fråga rakt ut.


    Har kollat historik. Undra om man kan hitta borttagen historik? Vårar sex har varit sällsynt faktiskt...men när vi väl har det är det jätte bra! Jag är såååååå galen o kåt nu så jag vet inte vad jag ska göra, han spelar på sin jävla mobil och kollar blocket på bilar...jag orkar inte få förhoppningar varje dag/kväll..har tröttnat på mina fingrar..
  • Anonym (Galen)
    Anonym (Galen) skrev 2016-12-04 18:24:01 följande:

    Har kollat historik. Undra om man kan hitta borttagen historik? Vårar sex har varit sällsynt faktiskt...men när vi väl har det är det jätte bra! Jag är såååååå galen o kåt nu så jag vet inte vad jag ska göra, han spelar på sin jävla mobil och kollar blocket på bilar...jag orkar inte få förhoppningar varje dag/kväll..har tröttnat på mina fingrar..


    Och jag skulle inte kunna gå o vara med en annan, sån respekt har jag till både han o sonen
  • skogskvinnan

    Låter som mitt ex. Han var asexuell. Och bög. Hade sex en del när vi först träffades, sen hade vi ingen sex alls. Blev så frustrerande att jag frågade honom rakt ut om jag fick lov att ha sex med andra. Då pratade vi en del om hans ovilja och avsaknad av sexuellt behov och kom fram till at det bästa för oss var om vi gjorde slut. Först i efterhand fick jag reda på att han var bög, det var inget som jag kunde misstänka innan.

    TS, förstår och känner igen din frustration. Kan bara råda dig att prata med din kille. Att ni har ett litet barn är ingen ursäkt för att inte ha sex. 

  • Anonym (Sara)

    Har han känslor för dig?Vill han pussas kramas?Har du frågat honom vad han känner för dig?Är han otrogen?Det låter inte riktigt normalt,mön brukar väl ha sex(flesta)

  • Anonym (Bikille)

    Om man ska spionera på nån så är väl en keylogger enklaste sättet. Den sparar allt som matas in av användaren. Så du ser precis hur datorn används, användarnamn o lösenord osv. Finns gratisprogram, men inget jag kan rekommendera för det var säkert 10 år sedan jag använde en keylogger.

    Jag tror ju iofs att du kanske upplever det som extremt bra, just för att det är så sällan det sker? Jag brukar i alla fall tycka sex är extremt skönt om jag inte fått något på ett bra tag. Hjärnan liksom exploderar av minsta beröring ens i närheten av könet då.

    Säg till han att du behöver sex. Fråga om han föredrar killar. Vad gör du om han inte vill ha mer sex? Är det separation direkt? Eller tänkte du skaffa en älskare med mannens tillåtelse?

    Jag skulle bli galen utan sex tror jag. Tror nog att jag haft sex nästan 100ggr sedan i februari...

Svar på tråden Vad vill min sambo?