• Pyssilullan

    Vilken bärsele är bäst till 1.5 - 2 åring?

    Hjälp mig nu!

    Vi ska på ett kvälls event som håller på rätt länge och vårt barn ska följa med som är 1.5 lite drygt!

    Det går ej att ha vagn med o jag tänkte att bärsele skulle vara bra så avlastar det min rygg,- samt att barnet kan somna mot mitt bröst,-

    Vad rekommenderar ni?

    Ska användas 2 kvällar så den behöver inte vara jättedyr!

  • Svar på tråden Vilken bärsele är bäst till 1.5 - 2 åring?
  • Pyssilullan

    Ok

    Men om man bär på ryggen känns de inte bekvämt för barnet att somna?

    Jag kommer mestadels sitta still,- o vill gärna ha barnet på magen om hen somnar...

  • CeciliaBK
    Pyssilullan skrev 2016-12-04 21:14:38 följande:

    Ok

    Men om man bär på ryggen känns de inte bekvämt för barnet att somna?

    Jag kommer mestadels sitta still,- o vill gärna ha barnet på magen om hen somnar...


    Om du ska sitta är magen klart bäst. Jag fick för mig att ni skulle stå upp av ngn anledning.

    Var beredd på att bli svettig.
  • Mooomin

    Oj, går så stora/gamla barn ens med på att bli burna? (Eller är det bara min som inte kan vara still för många sekunder?) :D

  • Pyssilullan
    Mooomin skrev 2016-12-04 21:39:05 följande:

    Oj, går så stora/gamla barn ens med på att bli burna? (Eller är det bara min som inte kan vara still för många sekunder?) :D


    Inte min heller ;) men detta blir ganska sent på kvällen och då kommer han vara trött och vilja bli buren / somna
  • Carambolan

    Tula Toddler är fantastisk. Jag har burit mina barn i en sån till 3-3,5 och de har ofta sovit middag på ryggen.

    Vi fjällvandrar mycket i terräng där inte ens gå-vana treåringar orkar så länge :) Så den skulle garanterat funka lika bra på ett "event". Går att ha både på mage och rygg.

Svar på tråden Vilken bärsele är bäst till 1.5 - 2 åring?