Han ljög om tidigare partner
Hej,
Vi har varit tillsammans i ca 1,5år och alltid talat om att inte ha hemligheter och våga ta upp jobbiga ämnen. Just för att ha tillit och för att vi haft förhållanden utan närhet.
Nu har det framkommit att han haft sexchatt med en kollega under en längre tid innan vi blev tillsammans. Under vår tid har kontakten fortsatt men för mig hemligt, enl honom utan ngt sexmessande. Jag har frågat innan (eft jag upplevt att denna person behandlades på ett speciellt sätt) om de haft något och alltid fått ett nekande svar. Kännt mig som en idiot när jag trott att det varit ngt mellan dem, efter att jag frågat och han sagt nej. Kom på det o såg att han inte sagt ifrån när kollegan skickade inviter. Konfronterade och fick då veta att han inte velat avsluta vänskapen och därför ej avslutat på ett tydligt sätt. Dom är vänner på FB och likar våra gemensamma bilder. Han talar aldrig med henne när jag är hemma. Det som känns är lögnen och att han inte sagt ifrån och på något sätt hållt liv i vänskapen. Hade ni kännt er lurade?