• Maria och Chris

Konstigt

Hej igen om det är några som känner igen min andra tråd sen tidigare.

Jag har nu sedan 2-3 dagar efter min ägglossning känt av molande värk. Och det är fortfarande kvar. Sen fick jag som träningsvärk i från sidorna och lite upp mot armhålorna. Det släppte efter två dagar. Som sedan kom tillbaka som stickningar nu.

Dom symptom jag har nu är:

Molandevärk samt små stickningar runt där äggstockarna och livmodern sitter.

Lätt illamående på morgonen.

Kan inte hålla mig på samma sätt nu. Gick upp i natt för att gå på toa.

Stickningar samt pirr i brösten.

Ska ha mens den 13dec. Testade i natt då jag gick upp på natten för att gå på toa då jag aldrig går upp på natten för att man är kissenödig hehe. Men det visade negativt.

Testar jag för tidigt?

• Svar på tråden Konstigt
  • babydreams

Vet att det är svårt men vänta gärna till BIM innan du testar. Helst någon dag till så man inte testar i onödan och mensen dyker upp som väntat :)

• Maria och Chris
    babydreams skrev 2016-12-08 09:53:05 följande:

Vet att det är svårt men vänta gärna till BIM innan du testar. Helst någon dag till så man inte testar i onödan och mensen dyker upp som väntat :)

Ja det är fruktansvärt svårt. :) man vill ju så gärna. Har två pojkar sedan tidigare och då hade jag tålamod med att vänta. Just nu så blir det svårare pga att man hade tidigare missfall i år och nu så är min svägerska gravid. Det gjorde de ännu svårare då man är så sugen på en bebis. ^^
  • Anonym (Anna)

Mina graviditetstest har visat negativt eller mycket svagt positivt på BIM. Du har testat innan BIM så det är verkligen inte säkert att du får plus även om du är gravid. Vänta och prova igen!

• Maria och Chris
    Anonym (Anna) skrev 2016-12-08 13:46:52 följande:

Mina graviditetstest har visat negativt eller mycket svagt positivt på BIM. Du har testat innan BIM så det är verkligen inte säkert att du får plus även om du är gravid. Vänta och prova igen!

Alla mina symptom var bluff. Tråkigt. Allt blir svårare och svårare varje gång nu. Man blir mer och mer ledsen över det. Det är nog längtan som gjorde att kroppen spelade mig ett spratt.
Svar på tråden Konstigt