Blir knäpp!!!
Jag plussade i söndags, ett svagt plus men ändå ett plus. Har dock bim idag.
I söndags hade vi sex och då kom det lite rosa efter jag torkat mig. Sen var det lugnt resten av dagen. Men än så länge denna veckan har jag haft bruna flytningar. Har läst en massa om det och då förstått att det inte är någon fara.
I måndags åkte jag på vinterkräksjukan och mådde fruktansvärt. Kunde redan i tisdags börja få i mig lite mat och har sedan dess fått i mig mer och mer. Men igår kom illamåendet tillbaka och håller i sig än idag. Idag på morgonen när jag kissade så var lite två små prickar med klarrött blod, alltså väldigt små prickar men ändå synliga. När jag några timmar senare kissade igen så kom det en brun/rosa färg på papperet och nu är vi tillbaka på bruna flytningar igen.
Har flera gånger varit inställd på att jag fått eller är på väg att få missfall men det kommer aldrig riktigt mens. Vet att det fortfarande kan hända eftersom att det är bim idag. Har inte vågat testa igen eftersom är det ett missfall så kan det ändå visa plus.
Har två barn sedan tidigare och har aldrig varit så här orolig förut, har heller aldrig fått någon flytning/blödning innan. Vet inte vad jag vill med detta inlägget mer än att få skriva av mig och kanske få några peppande kommentarer. Hoppas så att den lill* vill stanna kvar där inne.