Trött på frågan "vad trött du ser ut", vilka idioter är det som ständigt ska säga detta?!
Är ensamstående på heltid med två tonåringar, jobbar heltid och pluggar på 25%. Människor i min omvigning, på jobbet, på gymmet, på universitetet tar sig alltlid friheten att kommentera att "jag ser trött ut". Vad i h-e svarar man på en sån kommentar?! För mig är det som att säga "du ser bajsnödig ut" eller "du ser ut som du har mens". Ja, personen kanske är det eller har mens, och JAG KANSKE ÄR TRÖTT. Måste jag bekräfta att jag är trött? Ska jag säga "tack" för att du lade märke till mina påsar under ögonen? Vad vill människor med den här jävla korkade kommentaren åstadkomma?! Det är en förolämpning att få höra "vad trött du ser ut" dagligen. Jag är kanske trött, måste jag få höra att jag ser trött ut också!? Ibland är jag inte ens trött men får ändå höra att jag "ser trött ut".
Är det bara jag som tycker att denna kommentar är oförskämd och korkad? Varför säger så många detta?! Ni som gör det, sluta!!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-12-10 00:17
Och snälla säg inte att folk säger det för de är omtänksamma över hur man mår. Det har inget med det att göra.