Är jag gravid?
Hejsan! Senast jag hade mens var i början på oktober. Då jag och min sambo hade samlag vid äl så kändes det som om något hände men då jag var 2-3dagar sen i november visade det negativt, även igen 7-8dagar sen så negativt igen. Dock så tror jag första testet misslyckades för då visade den egentligen ingenting.
Tänkte att jag gått igenom en stressad period så därför hoppade det över den månaden.
Har iaf säkert i fyra veckors tid gått och haft lite molande värk i nedre delen av magen. Liknande mensvärk men den är mer i mitten på nedre delen och börjar just vid venusberget. Känns som att det spänner mycket och då jag hostar eller skrattar mycket så spänner det mycket där också.
För ca en vecka sedan blev endast mina bröstvårtor väldigt ömma. Jag har även endast varit sugen på sallad senaste veckan, bara tanken av annan mat äcklar mej. Har även halsbränna som är återkommande lite nu å då.
De senaste dagarna så har jag flera gånger trott att jag fått mens fast det har inte varit något förutom flytningar.
Eftersom jag ändå redan fått negativt så har jag inte förväntat mej så mycket förrän för några dagar sedan. För om man utesluter förra månaden så kan man säga att jag är sen 7dagar denna månad.
Tacksam för svar!