Nej dina barn kommer inte först!
Inte för mig. Jag är huvudpersonen i mitt liv inte andras ungar. Så tro inte att det är en ära för andra att utplåna sig själv för dina barn. Det får du göra.
Inte för mig. Jag är huvudpersonen i mitt liv inte andras ungar. Så tro inte att det är en ära för andra att utplåna sig själv för dina barn. Det får du göra.
Ja så är det för mig också. Det är därför jag aldrig skulle ingå i förhållande med en man med barn sedan tidigare.
Ok.
Om det är så att du blir ensam med dina egna barn och träffar en ny partner som resonerar som du så verkar som att du tycker att det är ok.
Förstår faktiskt inte hur man kan attraheras av en karl som har kn*llat till sig barn med en annan kvinna!
Good for you. Men kom inte och bli sur då när han tänker anorlunda. Dörren finns förmodligen någonstans....
Förstår faktiskt inte hur man kan attraheras av en karl som har kn*llat till sig barn med en annan kvinna!