• Anonym (...)

Nej dina barn kommer inte först!

Inte för mig. Jag är huvudpersonen i mitt liv inte andras ungar. Så tro inte att det är en ära för andra att utplåna sig själv för dina barn. Det får du göra.

• Svar på tråden Nej dina barn kommer inte först!
  • Anonym (B A)

Ja så är det för mig också. Det är därför jag aldrig skulle ingå i förhållande med en man med barn sedan tidigare.

• Anonym (jaha)

Om det är så att du blir ensam med dina egna barn och träffar en ny partner som resonerar som du så verkar som att du tycker att det är ok.

• Anonym (B A)

Förstår faktiskt inte hur man kan attraheras av en karl som har kn*llat till sig barn med en annan kvinna!

• Aniiee

Good for you. Men kom inte och bli sur då när han tänker anorlunda. Dörren finns förmodligen någonstans....

Knowledge is knowing Frankenstein wasn't the monster. Wisdom is understanding Frankenstein was the monster.
  • Queennr1
    Anonym (B A) skrev 2016-12-10 21:21:12 följande:

Förstår faktiskt inte hur man kan attraheras av en karl som har kn*llat till sig barn med en annan kvinna!

Det är så barn blir till.

Samlag kan leda till barn, inga preventivmedel är säkra, så med det resonemanget antar jag att du kräver en oskuld och själv är oskuld.
  • Anonym (qwerty)

Jag förstår inte hur man kan tycka att man är damaged goods bara för att man är frånskild
  • Anonym (?)

varför så grov?
    Om man är gift och skaffat barn är det väl knappast samma sak som att man "knullat till sig" barn? Man har ju älskat varann och haft ett förhållande? Eller vad menar du?
  • Anonym (?)
    Anonym (...) skrev 2016-12-10 21:02:14 följande:

Inte för mig. Jag är huvudpersonen i mitt liv inte andras ungar. Så tro inte att det är en ära för andra att utplåna sig själv för dina barn. Det får du göra.

man får tycka vad man vill men varför skriver du så här?
  • Anonym (B A)
    Queennr1 skrev 2016-12-10 21:36:21 följande:
    Det är så barn blir till.

Samlag kan leda till barn, inga preventivmedel är säkra, så med det resonemanget antar jag att du kräver en oskuld och själv är oskuld.
    Nejdå, inte nödvändigtvis oskuld men han ska vara barnfri.
    Anonym (qwerty) skrev 2016-12-10 21:36:38 följande:
    Jag förstår inte hur man kan tycka att man är damaged goods bara för att man är frånskild
    Du förstår inte det nej och det är ok. För mig är det dock så. Jag vill inte leva i skuggan av ett ex men hennes ungar som ständig påminnelse.

Svar på tråden Nej dina barn kommer inte först!