• Anonym (Kaffedraken)

    Ont i hela nedre delen av magen efter samlag

    Hej!!

    Ligger här och jag SÅ ont i magen. Typ som mensvärk och den kom direkt efter sex med min pojkvän. Igår när vi låg kände jag en smärta över hela "mens-magen" när han stötte långt in. Smärtan låg lixom som ett band över magen. Och nu idag, kände jag en antydan till det men inte alls som igår så brydde mig inte. Men sedan efter så fick jag så jävulskt ont! Brukar få mens 18-24 varje månad och idag är det den 11:e, så det har inte med mensen att göra..

    Någon som varit med om samma? Undrar både om det jag kände under sexet och nu efter. Att tillägga är att det oftast är noll problem, men så ibland känns det i magen under sexet.

    Hjälp!

  • Svar på tråden Ont i hela nedre delen av magen efter samlag
  • Anonym (Kaffedraken)

    Vet inte om så är fallet för dig men om man nyligen inlett ett nytt förhållande med en ny kille så kan sådant som bakteriekultur vara ny för dig eller för er tillsammans. Andra saker som jsg märkte när jsg har yngre var att man inte är lika van eller erfaren att ligga med en killar. Att ha samlag är ibland en påfrestning på muskler mm som kan ge symtom efteråt.

  • Anonym (Kaffedraken)

    För ca 4 år sedan hade jag ett förhållande med en kille som hade en enorm penis. Det tog ett tag innan jag lät honom komma in i mig. I början gick det ändå gansk bra men efter några gånger tog han för sig mer och mer och vilke inte ta det piano så som jag behövde. Efter en helg då vi umgåtts och haft sex åtskilliga ggr så kände jag ungefär såsom du beskrivit. Jag vet inte om var "överansträngning" eller vad som man ska kalla det men jag kan lugna dig med att det gick över efter ett tag. Håll ut - det finns en (smärtfri) morgondag...

  • Anonym (Kaffedraken)

    Hur länge har du haft sex? Har du haft sex med någon annan partner och har det hänt också då? Fick du orgasm?

  • Anonym (Kaffedraken)

    Hej! Min sambo har en relativt lång penis, vilket gör att ifall han stöter i "till roten" så är han lite för lång för mig. Då stöter han i min livmodertapp, vilket ger en smärta som du beskriver. Ifall detta händer en enskild gång kan jag få en skarp, snabb smärta under sexet som går över rätt snabbt. Men ifall han stöter i många gånger under ett ligg kan jag ha ont i några timmar efteråt och det känns ungefär som en långdragen mensvärk som drar sig ner mot låren.

    Vi har löst det med långdraget förspel och ibland glidmedel, då det brukar gå bättre ifall jag är rikligt våt samt ifall jag är väldigt upphetsad och förberedd. Hoppas att det löser sig för dig!

  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag har endometrios och får alltid så vid och efter sex. Ligger alltid och gråter i fosterställning efteråt och har panikont i en timme och sen har jag ont i ett dygn efteråt ungefär.

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Samma) skrev 2016-12-12 08:03:29 följande:

    Hej! Min sambo har en relativt lång penis, vilket gör att ifall han stöter i "till roten" så är han lite för lång för mig. Då stöter han i min livmodertapp, vilket ger en smärta som du beskriver. Ifall detta händer en enskild gång kan jag få en skarp, snabb smärta under sexet som går över rätt snabbt. Men ifall han stöter i många gånger under ett ligg kan jag ha ont i några timmar efteråt och det känns ungefär som en långdragen mensvärk som drar sig ner mot låren.

    Vi har löst det med långdraget förspel och ibland glidmedel, då det brukar gå bättre ifall jag är rikligt våt samt ifall jag är väldigt upphetsad och förberedd. Hoppas att det löser sig för dig!


    Nu förstår jag vad du menade! Träffat precis en av dessa killar med xxl varianten.

    Trodde jag skulle kunna vara förberedd varje gång men, det gjorde så ont till slut att jag fick bjuda till stjärten istället vilket inte var helt komplikationsfritt. Till slut kom den i alla fall in. Att "kittlas i magen" blev även det en ny upplevelse för mig.
  • Anonym (Kaffedraken)

    Det kan inte vara så att du har ägglossning? Låter som att det kan vara det med tanke på tidpunkten. Många kvinnor är väldigt känsliga vid ägglossning och att ha sex då kan göra fruktansvärt ont.

    Jag själv hade väldigt ont vid min senaste ägglossning när vi hade sex.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Det är när penisen stöter längst in som gör att vi får ont efter, värktabletter brukar funka för mig

  • Anonym (Kaffedraken)

    Vad tur att denna tråden fanns, min tjej fick just detta problemet idag efter att vi hade haft sex. Vi har haft regelbundet sex i en vecka. Är detta något som hon kommer känna av i framtiden också? Vill ju absolut inte att hon ska känna smärta efter varje gång vi knullar....

Svar på tråden Ont i hela nedre delen av magen efter samlag