• Mimmi2

    Äl efter missfall ?

    Ändrar sig cykeln ? Har läst 2 veckor efter missfall har man äl ungefär ? Om jag inte skulle haft missfall nu skulle jag ha haft äl enligt kalendern.

  • Svar på tråden Äl efter missfall ?
  • tomten12

    Jag fick MA 21/11. när jag var på efterkontroll 14 dgr senare såg man tydligt ett nästan färdigt ägg som skulle lossa..så jag hade ÄL ca 15-17 dgr efter MA.

  • Femblirsex14

    Men om man misstänker ett tidigt missfall då, alltså innan bim. Hur lätt är det då o veta när nästa äl är? Jag blödde lite på bim -4, sedan småblödde jag lite då och då för att idag tre dagar efter bim få som en mens. Ska jag utgå ifrån idag då?

  • FrökenE1985
    Femblirsex14 skrev 2017-02-08 20:44:57 följande:

    Men om man misstänker ett tidigt missfall då, alltså innan bim. Hur lätt är det då o veta när nästa äl är? Jag blödde lite på bim -4, sedan småblödde jag lite då och då för att idag tre dagar efter bim få som en mens. Ska jag utgå ifrån idag då?


    När det är så tidigt räknas det som kemisk graviditet och blödningen som vanlig mens. Så ja, du utgår från den dag blödningen "satte fart".
  • Birdiz
    anna7607 skrev 2016-12-12 13:26:35 följande:

    Min äl hoppade över en gång vid båda mina mf. Kör tester så ser du när den kommer igång.


    Hur tidigt kunde du testa ägglossning efter mf? Mina tester visar positivt hela tiden nu eftersom jag precis varit gravid och har hormoner kvar i kroppen fastän de gått lite drygt 3 veckor ...
Svar på tråden Äl efter missfall ?