• Lillkråkan1976

    Gravid eller inte?

    Åååh!! Jag VET att man inte ska tjuvtesta men vad man gör ibland är ju ngt annat. Kort re-cap av denna behandling. Tog Ovitrelle 29:e november (dubbel dos dvs. 2 st), äggplock 1:a december och ET 3:e december.

    Så idag vid 11-tiden när jag gick på toa fick jag den briljanta idén att ta ett test, jag hade redan varit på toa på morgonen så der var inte morgonurin. Varför det här flög i mig vet jag inte. Så dök det upp ett mycket mycket svagt streck ???? Så nu har jag försökt att räkna ut hela dagen ifall det kan vara ägglossningssprutan som spökar fortfarande. Och det jävliga är att jag har inga fler test hemma så jag kan inte ta ett test imorgon. Pirrigt. O så korkat att testa så tidigt.

  • Svar på tråden Gravid eller inte?
  • Lillkråkan1976

    Eller hur - visst är det ett svagt streck. Det som gör att jag tvekar lite är jag tog 2 Ovitrelle-sprutor dvs. dubbel dos. Å andra sidan borde det bara innebär ett extra dygn eftersom det ska halveras på 30 timmar. Har inte testat idag så inga fler uppdateringar. Tänkte ge mig till tåls någon dag. Behöver köpa nytt test, det jag tig är det jag fick från kliniken så lite osäker på vilket märke det är - tänkte att det bästa vore ju att testa med ett liknande. Olidligt....

  • Lillkråkan1976

    Inte en tillstymmelse till plus idag med Cleablue. Kan vara att det är olika märken men känns lite kört. Har iofs inte riktig TD förrän måndag. Var korkat att testa så tidigt.

  • Anders21

    Hej, jag och min sambo ska återföra ett tinat embryo om 2 dagar. Frågan är om vi ska använda oss av Lutinus nu innan. Gjort ett försök som misslyckades och då 2 dagar efter äggplocket använde vi oss av Lutinus, denna gång har de ej nämt att vi ska använda det. Vad tror ni? Kan vi köra Lutinus i förebyggande eller kan det bli problem? Kliniken är stängd nu under helgen och vi ska dit på måndag. Tacksam för snabbt svar.

    Anders

Svar på tråden Gravid eller inte?