• Anonym (Kan det vara möjlig­t?)
    Äldre 12 Dec 01:02
    10109 visningar
    23 svar
    23
    10109

    Gravid av sperma från toaletthandtag?

    Min doktor säger att jag är i vecka tolv vilket är helknäppt då jag inte sexdebuterat. Har inte ens hånglat med en kille (än). Jag (16 år) och mina kompisar har försökt att rekonstruera händelserna i mitt liv efter detta besked. En fest med säkert flera hundra personer som jag hämtade en kompis ifrån är det enda som återstår som förklaring och som även stämmer in tidsmässigt. Jag besökte en toalett där och var på platsen ca tio minuter totalt. Jsg minns att jag reagerade på att innedörrhantaget var fuktigt eller kladdigt när jag snabbt lånat den för att kissa. Jag var spik nykter och använder alkohol sparsamt i övrigt. Andra droger har jag aldrig testat och umgås inte heller i sådana kretsar.

    Är det någon som vet om det skulle vara möjligt att jag blivit gravid på detta "helsjuka" sätt eller kan man enkelt avfärda det?

  • Svar på tråden Gravid av sperma från toaletthandtag?
  • Anonym (j)
    Äldre 12 Dec 01:20
    #1

    Jag tror du har tråkigt och hittar på :) Man kan inte bli gravid utan sex, såvida du inte har otur som i jane the virgin och blir av misstag inseminerad hos gyn.

  • Äldre 12 Dec 06:21
    #2
    Anonym (j) skrev 2016-12-12 01:20:14 följande:
    Jag tror du har tråkigt och hittar på :) Man kan inte bli gravid utan sex, såvida du inte har otur som i jane the virgin och blir av misstag inseminerad hos gyn.
    Hahahahaha, exakt
  • Äldre 12 Dec 06:34
    #3

    Självklart. Det är så alla blir gravida, de bara tror att det blivit det av sex när det egentligen är hoppande spermier från toahandtag.

  • Anonym (suck)
    Äldre 12 Dec 09:22
    #4

    Japp helt klart. Alla vet ju att man kan bli gravid av andra saker än sex. Tex...

    Hoppande spermier från dörrhandtag som sen kravlar sig på dina armar ner på din mage in i byxorna och befruktar dig.

    Eller stå i motvind vid en nudiststrand. Då kan du också bli gravid.

    Även bada i offentliga badhus kan göra dig gravid.

    Så passa dig ts.

  • Anonym (Kan det vara möjlig­t?) Trådstartaren
    Äldre 12 Dec 23:43
    #5

    Vill ni tycka att detta låter osannolikt så visst gör det, upp till er.

    Vi försöker bara klargöra och inte ha några förutfattade meningar. Ett öppet sinne kan vara nyckeln för hur det kan ha gått till.

    Eftersom polisen visat ett visst intresse av detta, just för att utesluta ifall brott har begåtts eller inte, så måste jag förklara sånt här för dem. Mina vänner har tillstyrkt att de går i god för mig, vem jag är, vanor mm.

    Polisen ska ha säkrat spår på väggen från den toalett som jag använde när jag var i denna festlokal. De är ganska så förtegna. Jag har börjat undra om det egentligen beror på min historia att de gör denna undersökning eller om det kan vara annat som de misstänker.

  • Äldre 13 Dec 00:06
    #6

    Frågan är hur kladdet på handtaget kom in i dig, för det absorberas definitivt inte via huden.


    All logik talar emot detta om du ni inte undanhåller ytterligare information.

  • Äldre 13 Dec 00:07
    #7
    Anonym (Kan det vara möjligt?) skrev 2016-12-12 23:43:43 följande:

    Vill ni tycka att detta låter osannolikt så visst gör det, upp till er.

    Vi försöker bara klargöra och inte ha några förutfattade meningar. Ett öppet sinne kan vara nyckeln för hur det kan ha gått till.

    Eftersom polisen visat ett visst intresse av detta, just för att utesluta ifall brott har begåtts eller inte, så måste jag förklara sånt här för dem. Mina vänner har tillstyrkt att de går i god för mig, vem jag är, vanor mm.

    Polisen ska ha säkrat spår på väggen från den toalett som jag använde när jag var i denna festlokal. De är ganska så förtegna. Jag har börjat undra om det egentligen beror på min historia att de gör denna undersökning eller om det kan vara annat som de misstänker.


    Minns du om du stoppade upp fingrarna i slidan, precis när du tagit på det kladdiga handtaget?
    Gjorde du det finns det faktiskt en chans på miljonen att du blev gravid av detta.

    Men tror knappast polisen bryr sig om den saken. Polisen utreder nog snarast om du bör tvångsomhändertas, om de är inblandade.
  • Anonym (Kan det vara möjlig­t?) Trådstartaren
    Äldre 13 Dec 08:19
    #8
    Haskel skrev 2016-12-13 00:07:15 följande:

    Minns du om du stoppade upp fingrarna i slidan, precis när du tagit på det kladdiga handtaget?

    Gjorde du det finns det faktiskt en chans på miljonen att du blev gravid av detta.


    Den uppgift som som cirkulerat är att en tjej ska ha anmält ett övergrepp på den toalett som jag också använde. Polisen har som sagt varken sagt bu eller bä när de förhörde mig eller i samband med sin utredning.

    Det du skriver är riktigt läskigt. Jsg har försökt minnas detta men vet inte om jag kan ha kommit åt mig på det sättet. Ett problem jag haft sedan tidigare är att jag har en del atopiskt eksem på händer och armar och lite på låren. Jag har inte tänkt på om jag haft dessa beskymmer i underlivet tidigare. Det kan inte vara några stora problem i alla fall.
  • Anonym (Kan det vara möjlig­t?) Trådstartaren
    Äldre 14 Dec 07:50
    #9

    Nu är jag kallad till förhör igen då jag kan ha varit den förste att använda toaletten direkt efter att en tjej kan ha blivit sexuellt utnyttjad där. Polisen vill också att jag ska lämna blodprov för att ta dna.

  • Anonym (Hm)
    Äldre 14 Dec 07:58
    #10

    Jag tror du kommer föda nästa Jesus. De låter lite som Bibeln.

Svar på tråden Gravid av sperma från toaletthandtag?