Varför ser alla brudar som vill ha mig ut som träskpaddor?
Jag är en stilig karl. 25år ung, 190cm lång, smal men vältränad och har ett vackert ansikte. Svart hår, bruna ögon, halv svensk/halv spanjor. Jag är jättesnygg och klär mig propert. Talar svenska utan brytning (född och uppvuxen här) och flytande engelska. Jag jobbar på lager, har egen bil, lägenhet, fast lön, inga skulder.
Jag raggar på Tinder, på nätet, på krogen - överallt. De enda som vill ha mig ser ut som träskpaddor. Oftast över 100kg och runt 40 år gamla. Feta äckligs kärringar. Jag fullkomligt simmar i feta äckliga kärringar, har några sådana KKs, har ONS med såna. Men jag gillar inte det egentligen, jag vill ha en snygg ung tjej. Kanske 18-22 smal, petite och vacker, då hade jag blivit kär direkt. Men såna vill aldrig ha mig, så det blir vad jag får- träskpaddor.
Ofta har de barn med, 2-3-4 ungar med olika snubbar. Sjukpensionerade träskpaddor som handlar kläder i Ullared. Kedjerökande, feta halvalkisar med dåligt färgat hår med gråa strån. Leopardfärgade tights, hängtuttar och hela baletten, En av dem som jag ligger med ibland har tom. tendens till skäggväxt och luktar dagen efter kräftskiva kraftigt bakfull ur underlivet. Så illa är det. Jag vill inte ha det så, utan jag vill träffa en snygg ung tjej att förälska mig i.
Hjälp mig.