• Tallman

Ömsar Skinn På Ollonet

Hej!
    Jag och min flickvän har oskyddat sex större delen av vårat sexliv. Nyligen när vi hade sex så började jag få lite ont i snoppen vid vaginalt sex. Jag tänkte mer på det då det gick över efter en stund. Likaså gångerna efteråt. Men varje gång gjorde det lite mer ont, men det gick över tillslut. Sen när jag var själv hemma oc skulle onanera så gjorde det ganska ont när jag drog bak förhuden. Jag blev såklart fundersam och tänkte att det kanske var som skavsår fast på penisen liksom. Jag kollade och just på "strängen" på strängen på baksidan av ollonet så såg det lite annorlunda ut. En ljusare färg som gjorde ont vid beröring, till och med vatten liksom när jag skulle tvätta snoppen. Jag sa det till min tjej så att vi skippade att ha sex ett tag så att jag inte förvärrade mitt sår. Men nu har det börjat lossna skinn på ollonet och det luktar satan där nere. Det fastar massa under förhuden och jag antar att det inte är flensost/smegma. Det ser inte riktigt ut som det. Nu skulle jag tvätta bort det och satan vad det sved. Ollonet blev nästan lite rödfärgat och just förhuden som var tillbaka dragen blev knallröd, asså riktigt röd. Jag slutade såklart att spola vatten på den och satte mig nu här för att se om någon har svaret på det hela. Nej, jag har inte haft sex med någon annan och inte hon heller då vi i princip spenderar varje sekund tillsammans. 

Vad ska jag göra? 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-12-14 00:01
    En uppdatering uten felstavelser!
    Hej!
    Jag och min flickvän har oskyddat sex större delen av vårat sexliv. Nyligen när vi hade sex så började jag få lite ont i snoppen vid vaginalt sex. Jag tänkte inte mer på det då det gick över efter en stund. Likaså gångerna efteråt. Men varje gång gjorde det lite mer ont, men det gick över tillslut. Sen när jag var själv hemma och skulle onanera så gjorde det ganska ont när jag drog bak förhuden. Jag blev såklart fundersam och tänkte att det kanske var som skavsår fast på penisen liksom. Jag kollade och just på "strängen"på baksidan av ollonet så såg det lite annorlunda ut. En ljusare färg som gjorde ont vid beröring, till och med vatten liksom när jag skulle tvätta snoppen. Jag sa det till min tjej så att vi skippade att ha sex ett tag så att jag inte förvärrade mitt sår. Men nu har det börjat lossna skinn på ollonet och det luktar satan där nere. Det fastar massa under förhuden och jag antar att det inte är flensost/smegma. Det ser inte riktigt ut som det. Nu skulle jag tvätta bort det och satan vad det sved. Ollonet blev nästan lite rödfärgat och just förhuden som var tillbaka dragen blev knallröd, asså riktigt röd. Jag slutade såklart att spola vatten på den och satte mig nu här för att se om någon har svaret på det hela. Nej, jag har inte haft sex med någon annan och inte hon heller då vi i princip spenderar varje sekund tillsammans.

Vad ska jag göra?

• Svar på tråden Ömsar Skinn På Ollonet
  • Anonym (Schäfer)

Svamp, köp Pevaryl. Och var noga med att hålla torrt! Min man kan också få så ibland när han blir förkyld och immunförsvaret går ner.

• Tallman

Okej, det är alltså svamp. Gissade nästan på det. Tack för svaret! =)

Svar på tråden Ömsar Skinn På Ollonet