• Anonym (Heter)

Sälja sex

Som rubriken lyder sälja sex!

Detta är något jag länge velat börja med då jag älskar att ha sex, jag tycker öven själv det är spännande med någon jag inte känner!

Men jag bor i en lite mindre håla i södra sverige och det känns inte som det kommer bli så lätt, har försökt söka på google men de flesta sex/datingsapparna får man inte sälja sexuella tjänster.

Hur ska jag gå tillväga för att hitta kunder som är seriösa?

Vill nu inte ha några negativa komentarer, dom kommer jag inte svara på. Detta är mitt val och ingen annans! Alla tycker och tänker olika så negativa komentarer håller man för sig själv!

• Svar på tråden Sälja sex
  • Anonym (??)

Finns det någon seriös person som skulle vara villig att betala för att ha sex?

• Farfallos

Det är nog lite så att även om du gillar sex så kanske du inte gillar dem som faktiskt behöver betala för att få sex. Dessa personer saknar ju uppenbart något som gör att de inte får tillgång till sex utan att betala för det, så vad får dig att tro att du skulle gilla att ligga och svettas med dem?

Och om du inte gör det för pengarnas skull, kan du inte då istället använda dig av BC eller någon annan dejtingsite med tydlig sex-profil?

• Anonym (flashback)

Finns en tråd som avhandlar detta ämne på en annan stor svenskspråkig site som säger sig stå för "Yttrandefrihet på riktigt!". Finns i ett delforum i sektionen som föga förvånande avhandlar ämnet Sex :)

En tråd för kvinnor och en för män som tänker sig denna yrkesbana. Lycka till

• Anonym (Kille)

Har för mig att det finns en sida som heter chaturbate. Där kan du lägga upp o visa för ett gäng killar samtidigt, då o då brukar folk donera pengar, ifall du gör sexiga saker, och det finns möjlighet att camma privat där.

Är det irl sex du tänker på så googla efter rosa sidorna... har dock ingen aning om hur du hittar seriösa killar

• Anonym (Lina)
    Anonym (??) skrev 2016-12-14 05:56:29 följande:

Finns det någon seriös person som skulle vara villig att betala för att ha sex?

Det finns många helt vanliga gifta snygga välutbildade män som gärna köper sex, pga att de vill hålla det hemligt och ha en garanti för att det sköts diskret.

Sexköpare är alla möjliga sorters män. Inte bara fula och socialt handikappade...
  • Anonym (Förslag)

Om du bor i syd sverige kan du alltid åka till Danmark eller Tyskland och jobba ett och annat veckoslut.

Svar på tråden Sälja sex