• mfgr

hur mkt kan man inbilla sig att man är gravid egentligen? Erfarenheter? (El är jag gravid?!)

Hej läsare !

Jag har BIM på fredag (om två dagar) så nu går jag och inbillar mig (?) att jag är gravid! Tycker att jag känner mig gravid men visar det sig att jag inte är det så undrar jag ifall jag är knäpp typ. Tror det är vanligt men är ju helt knäppt om man bara ställer in sig på att jag är gravid. Testade igår på dagen och även i förrgårs- negativt. det kan ju fortfarande vara för tidigt, vill inbilla mig det iaf. Köper grav.test nästan varje dag när bim närmar sig.. hur knäpp kan man bli? Erfarenheter? Jag vågar inte heller säga till min kille att jag köpet det för känner mig dum och han vet att jag kan inbilla mig och han tänker att det är väl bara vänta och se om mensen kommer typ (har två missfall bakom mig) .

I brist på gravstivkor tog jag ägglossningstedt som var riktigt skarpt men sånt kan jag ju inte lita på, vet jag..

• Svar på tråden hur mkt kan man inbilla sig att man är gravid egentligen? Erfarenheter? (El är jag gravid?!)
  • Fia 28

Man kan inbilla sej väldigt mycket när det gäller såntdär. Delvis känner man väl av sånt som är helt normalt för en icke gravid, men som man inte tänkt på tidigare.

• KCEG

Jag känner igen mig, är också skengravid. Jag har varit det föregående månad med. Jag tror att längtan är så stor så man tillslut inbillar sig saker som man känner eller så känner man av det just nu för att man känner efter extra mycket. 
    Men jag hoppas att du var gravid nu och att det lilla pyret vill stanna. 

• Virrepannan

Jag har också varit skengravid nyligen. Längtan efter plus är så stor, och det mentala har en Enorm kraft. Jag kände mängder med symptom, men så kom mensen och allt försvann på en gång.

Svar på tråden hur mkt kan man inbilla sig att man är gravid egentligen? Erfarenheter? (El är jag gravid?!)