HUr ofta har ni analsex när ni har sex
Skrivs mkt om analsex och i alla filmer är det oftast analscener.
Personligen inte så förtjust, inte min fru heller. Gillar mer musen o mun :)
Smaken är olika, hur är det här?
Svara ibland 30+
Mest för att min partner vill och är jag på rätt humör så ok...använder glidmedel men vill helst vara ren där bak innan vilket kan vara svårt......
har just kollat en film där killen byter från anal till mus...kan inte vara bra för bakterier.....men det är väldigt vanligt förekommande.....ni som har anlasex låter ni killen gå från analen till musen?
I mitt förra förhållande så var det nog analsex i någon form i ca 80%, penetration med kuken kanske 50-60%. Hon gillade analt mer än vaginalt och fick orgasm utan hjälpmedel när vi körde analt, tom fontäner.
Hon gillade att växla mellan analt och vaginalt så jag gjorde det ibland trots risken för urinvägsinfektion men hon fick ingen infektion under de 10 åren vi höll på.
I mitt nuvarande förhållande så är analsex ganska nytt (hon gillade det inte innan) så det sker kanske 5-10% (jag låter henne ta initiativ). Skulle aldrig växla mellan analt och vaginalt på henne för hon verkar ha en väldigt "känslig" fitta och skulle säkert få en infektion från helvetet.
Har inte haft i tidigare relationer, inte funnits nåt intresse hos nån av oss.
Nuvarande har pettat lite med finger och en gång med penis. Då kändes det bara obehagligt och inte ok eftersom han bara gjorde det utan vidare.
Men nu har jag blivit sugen på att testa ;)
Köpt en lite. Buttplugg att vänja mig med och den samt nya dildon var en riktig hit! Jätteskönt.
Nu ska bara killen få vara med på ett hörn, men har inte riktigt kommit på hur jag ska föreslå det än utan att det känns pinsamt men det ger sig väl med tiden :)
Visa extra mkt at du njuter av han beröring vid anus, kanske när han tar dig bakifrån så svankar du extra och kan hjälpa till att sära stjärten.....både musen o analen blottas........
Porrigt....lycka till
Var tillsammans med en kille för länge sen som var helt tagen av anal, så fort han tog mig bakifrån vilket jag gillar så ville han köra doggy......nej nej...jag gillade det inte.......vi prövade en gång men jag är bara för trång och får ingen njutning av det helt enkelt...kan njuta på så många andra sätt
Var beredda på att få ögonbrynen någonstans runt hjässan.
Jag är kille, under 30, och dessutom bög. Enligt allas föreställningar borde ju jag ha analsex varenda gång jag har sex. Men, faktiskt inte. Inte ens hälften. Jag gillar inte ens analsex så där förtvivlat mycket. 3 gånger av 10 ungefär har vi det. Mycket annat sex istället.
Varför är just 30 någon slags magisk skijlelinje? Jag är snart 50, min man är 60+ och vi har ett väldigt aktivt sexliv. Kör analt kanske 30% av gångerna. Jag tycker det är jätteskönt!
Skulle aldrig köra anal -> mus, det verkar snuskigt. Läste en gång att när de gör så i p-rullar är det "fejkat", dvs man klipper, gör rent penis och fortsätter sedan, men då jag aldrig varit med i en dylik film och inte heller känner någon som har det (såvitt jag vet) vet jag inte om det stämmer.
Varför är just 30 någon slags magisk skijlelinje? Jag är snart 50, min man är 60+ och vi har ett väldigt aktivt sexliv. Kör analt kanske 30% av gångerna. Jag tycker det är jätteskönt!
Skulle aldrig köra anal -> mus, det verkar snuskigt. Läste en gång att när de gör så i p-rullar är det "fejkat", dvs man klipper, gör rent penis och fortsätter sedan, men då jag aldrig varit med i en dylik film och inte heller känner någon som har det (såvitt jag vet) vet jag inte om det stämmer.