• emphz

Symptom (?) men negativt test

Hej!

Har den senaste veckan, 1,5 kanske haft vad jag tror är symtom men ändå får jag bara negativa test.

Började med att mina bröstvårtor gjorde ont, riktigt ont när man rörde de. Nu har de lugnat ner sig men sen igår har jag en molande värk i min ena tutte och igår när vi skulle lägga oss och sova utbrister sambon "du har fått större bröst" och ja det börjar bli trångt i bh-n.. dessutom har jag huvudvärk från och till hela tide och jag har känslorna utanpå..

Problemet är att alla test visar negativt och jag blir såklart orolig..

Försökt bli gravida sen i januari men pga pcos har jag inte haft mens eller ägglossning, vad jag vet, sen dess. Är allt en inbillning eller borde jag ringa och få klart för mig vad som händer? Eller vänta med test? Hur länge? Svårt att veta när jag inte vet mör bim skulle var

• Svar på tråden Symptom (?) men negativt test
  • Anonym (Anonym)

Ta ett nytt test om någon vecka och ring i januari och boka tid till utredning om du inte är gravid. Hoppas du är gravid!! Du borde få läkemedel mot PCOS om du inte är gravid.

• emphz

Glömde säga att vi lämnat alla prover hos Rmc och väntar på tid, 2,5 månads väntetid.. lång tid när man redan väntat 11 månader tyvärr

• Anonym (Anonym)

Väntan är sjukt jobbig. Vi fick vänta 3 månader till utredning och nära 1 år till ivf. Hoppas du är gravid så du slipper väntan.

Svar på tråden Symptom (?) men negativt test