• Anonym (G22)

Min kompis mamma

Hej!

Jag behöver lite hjälp o tips från er..

Jag gillar min kompis mamma o jag tycker att hon är jätte fin. Hon är 43 år.

Hon är singel.

I måndags kväll så började jag tänka på henne, så jag skrev till henne på facebook.

Skickade tumme till henne, så skicka jag direkt efter "ursäkta, råka skicka:)" så svarade hon "ingen fara:)" .

Då tänkte jag flörta lite med henne då skrev jag "jag måste prata med dig, men säg inte till min mamma för det är överraskning:)"

Då svarade hon "Ok, vad är det?"

Då frågade jag om jag kunde komma till henne imorn o berätta för annars det är mkt att skriva.

Då svarade hon "ok säger till när jag kommer hem efter jobbet"

Nästa dag så jag duschat efter jobbet o la mig i sängen o kollade facebook, insta osv.

Kl. var 18:35 när hon skrev "jag är hemma, du får komma"

Lånade spel från min kompis så tog med mig spelet med flit för att lämna den till han, men ville bara se om han var hemma.

Hon släppte in mig, frågade om hennes son var hemma för jag vill lämna spelet. Men han var inte där. Hon var själv.

Då började jag prata medans jag var i hallem men hon ba kom.

Gick in så vi började prata.

Visste inte vad jag skulle säga så jag sa att det är Jul snart och jag skulle vilja köpa en bra present till min mamma men jag vet inte vad. Så vi pratade i nästan en timma. Hon kunde inte sitta stil. Hon lekt med håret, klia sig på låret, hennes ben var i rörelse hela tiden, sträckte ett ben mot mig ibland, brukade lägga 2 fingrar under bh o klia sig. Kollade djupt i mina ögon. Ville hoppa på henne men ville inte göra något för snabbt. Till slut när jag skulle gå hem vi började prata om intima grejer.

Jag vet att hon håller inte på o träffa någon för hon är min mammas kompis o de har kontakt varje dag och hon är alltid själv hemma. Men när jag var där igår så känndes det som att hon är sugen på mig, hennes sexiga blick ville inte lämna mig. Mkn blick ville inte lämna heller. Hon sa att hon ska prata med min mamma o fråga henne vad hon önskar sig o ha men så så att hon inte märker.

Idag fyller hon år, skrev "Grattis!:)" hon svarade "tack så mycket:)" sen skrev jag "Förresten, tack att du hjälper mig med min mammas present, bjuder på kaffe nån ledig dag:)" då svarade hon utan smile eller nåt "Haha det var så lite.. men ok"

Jag svarade "Jag bara bjuder på kaffe, valet är ditt:)" hon läste men svarade inte.

Vad ska jag göra? Hur ska jag prata med henne att få hennes uppmärksamhet? Eller att få henne bjuda mig hem till henne? Eller att hon ska bli kåt på mig?

• Svar på tråden Min kompis mamma
  • Anonym (Man)

Nu framgår ju inte din ålder, men jag antar att du är närmare 20?

Du fattar väl att din vänskap med din kompis är körd om du sätter på vännens mamma? Hon borde även inse att hennes barn troligtvis skulle bli förbannat om hon sätter på dig?

Jag tror att du gravt misstolkat situationen, och även om hon är lite sugen så skulle hon nog inte agera på det.

• Anonym (G22)

Jag umgås inte med han, vi har knappt kontakt..

Så bryr mig inte så mkt om vänskap.

Tips? Råd?

• Långbenopluto

Hahahaha, jag är 43 år och en av mina söners kompisar (21 år) höll på som dig med mig... och jag bara skrattade gott åt det bakom hans rygg.

Det kändes bra att få lite uppmärksamhet, men jag hade ALDRIG nånsin gjort nåt med den killen för han är alldeles för ung.

• Anonym (Gaby)

Ok så hon är din kompis mamma och dessutom en nära vän till din egen mamma?... stay away. Hon kanske tycker det är lite valpigt gulligt att du är intresserad, men det är för mycket trubbel att inleda nåt med sin väninnas son och sin sons kompis. Jobbigt på två fronter samtidigt.

• Anonym (G22)

Jag behöver råd o tips, inte era jävla konstiga kommentarer

• Stårschan
    Anonym (G22) skrev 2016-12-15 15:30:09 följande:

Råd och tips - backa! Det är inte alls någon konstig kommentar att förklara att en kvinna på 40+ kan bli smickrad av en pojkes tillbedjan, men inte ha en tanke på att inleda något.

Ta bara en sån sak som att hon läste men avstod från att svara på din flörtiga invit om kaffet. Det var ju det enda hon kunde göra i det läget. Att låtsas som ingenting för att inte försätta dig i en mer pinsam situation än nödvändigt.

Om hon har sett dig växa upp (om du har umgåtts med hennes son sedan ni  var små) så kommer hon med största sannolikhet att betrakta dig som en sjuåring tills någon av er dör.
  • MrEson

Så som du beskriver hennes kroppsspråk så är hon nog bra nyfiken på vad du vill. Dock är hon försiktig och vill inte göra bort sig, därför har hon inte svarat dig på fb.
    Skriv gärna pm istället.

• Anonym (Kvinnan)

För det första så kan hon vara rädd för skärmdumpar,

sedan litar hon nog inte på att du håller tyst om ni skulle gå ett steg längre.

• Anonym (G22)

Blir kåt på henne varenda gång jag tänker på henne..

Har skrivit till henne att jag är intresserad av henne och jag tycker att hon borde veta det. Men hon sa att hon blev chockad vad jag skrev och att hon är inte intresserad av yngre och att hon kommer inte att säga till nån att jag skrev sa utav hon sa att hon kommer hålla det hemligt.. Kan det vara nån tecke att hon är nyfiken? Eller intresserad men vågar inte säga det?

• Anonym (Gaby)
    Anonym (G22) skrev 2016-12-16 16:59:26 följande:

Har skrivit till henne att jag är intresserad av henne och jag tycker att hon borde veta det. Men hon sa att hon blev chockad vad jag skrev och att hon är inte intresserad av yngre och att hon kommer inte att säga till nån att jag skrev sa utav hon sa att hon kommer hålla det hemligt.. Kan det vara nån tecke att hon är nyfiken? Eller intresserad men vågar inte säga det?

Nej.
  • välj användarnamn

Kvinnors kroppsspråk ändras ofta om dem interagera (tex pratar) med en man de känner är attraktiva, det sker också oftast utan att kvinnan är medveten om det.
    Tex att dem stryker sitt hår, tar på sin kropp (väldigt diskret), blir lite obekväma och vickar och vrider på sig om dem tex sitter på en barstol eller på en vanlig stol.

Dock så kan många utav de tecknen som normalt görs vid attraktion även vara samma rörelser dem gör vid obehag eller när dem egentligen vill prata om något annat.

Så en kåt liten kille kan tex tolka signalerna helt fel, samma förbistring sker ofta och den ena parten uppfattar kanske bara de signaler som anses positiva.

I ditt fall tycker jag hon har gjort det tydligt nog, svaret är NEJ.

Håll dig undan, om hon är intresserad kommer hon höra av sig till dig.

• Anonym (Seså)
    välj användarnamn skrev 2016-12-16 17:25:36 följande:

Kvinnors kroppsspråk ändras ofta om dem interagera (tex pratar) med en man de känner är attraktiva, det sker också oftast utan att kvinnan är medveten om det.

Tex att dem stryker sitt hår, tar på sin kropp (väldigt diskret), blir lite obekväma och vickar och vrider på sig om dem tex sitter på en barstol eller på en vanlig stol.

Dock så kan många utav de tecknen som normalt görs vid attraktion även vara samma rörelser dem gör vid obehag eller när dem egentligen vill prata om något annat.

Så en kåt liten kille kan tex tolka signalerna helt fel, samma förbistring sker ofta och den ena parten uppfattar kanske bara de signaler som anses positiva.

I ditt fall tycker jag hon har gjort det tydligt nog, svaret är NEJ.

Håll dig undan, om hon är intresserad kommer hon höra av sig till dig.

Mycket bra skrivet, om hon nu höll på med håret såg dig i ögonen osv. Kan det vara tecken på attraktion, men hur du beter dig kan sänka attraktionen. Så om jag vore dig så skulle jag inte skriva eller prata mer med henne. Hör hon av sig, anta att hon är intresserad och ordna en träff.
  • Stårschan

Hon talar till dig som till ett barn. Anledningen till att hon skriver att hon ska hålla det hemligt är av hänsyn till dig - att hon inte ska skvallra för dina föräldrar, vilket annat hade varit det naturliga. (=Eftersom hon fortfarande ser sig som ett barn, och vuxna hjälper till att uppfostra varandras barn, så det faller sig naturligt för oss att ta ett snack med barnens kompisars föräldrar om man vet att deras barn har gjort något som de bör veta, t.ex. cyklat på gatan utan hjälm, tjuvrökt eller liknande)

Din kåthet är DITT problem - inte hennes. Väx upp!
  • holidodi

Det är bara att närma dig henne, för att se om hon går undan. Bara närma dig henne om hon inte går undan för din kroppskontakt så gå lägg in en stöt.

När jag var i din ålder, så träffade jag min mors väninna under ett år. Härliga minnen som jag alltid kommer att ha med mig. Och så har de så mycket att lära dig. Lycka till. :)

• Anonym (.)

Det är högst relevant att få veta även din ålder.

Om det här är en ansvarstagande vuxen kvinna så hoppas jag att hon av respekt för sin son och din mamma avstår från all slags intim kontakt med dig. Jag tror att du tolkar in allt för mycket i vad hon skriver och gör, du har nog lite vild fantasi.

• Anonym (Man)
    holidodi skrev 2017-01-12 13:41:23 följande:

Det är bara att närma dig henne, för att se om hon går undan. Bara närma dig henne om hon inte går undan för din kroppskontakt så gå lägg in en stöt.

När jag var i din ålder, så träffade jag min mors väninna under ett år. Härliga minnen som jag alltid kommer att ha med mig. Och så har de så mycket att lära dig. Lycka till. :)

Om du hade läst tråden så hade du sett att han redan gjort det, och att kvinnan i fråga blev chockad och var klatt ointresserad av yngre.
    Anonym (.) skrev 2017-01-12 13:59:55 följande:

Det är högst relevant att få veta även din ålder.

Om det här är en ansvarstagande vuxen kvinna så hoppas jag att hon av respekt för sin son och din mamma avstår från all slags intim kontakt med dig. Jag tror att du tolkar in allt för mycket i vad hon skriver och gör, du har nog lite vild fantasi.

Kvinnan ifråga blev chockad av killens närmanden...
  • Anonym (guy30)

hur har det gått ? har du försökt ytterligare ?
  • Anonym (Utlandssvensk)
    Anonym (G22) skrev 2016-12-15 15:30:09 följande:

Och ditt rad o tips ar att inte knulla med henne... Vad ar det som ar sa "konstigt" med det?
Svar på tråden Min kompis mamma