• Amandaaaann

Slemhinna kom ut, hjälp!!????

Okej nu e de så att för 2 dagar sen så fick jag sån brutal mensvärk som började vid 5 på kvällen och höll i sig ända tills på morgonen. Det var så illa att jag inte kunde sova och det var som att det kom värkar? Jag har alltid haft problem med mensvärk men detta är inget stt likna till det. Hur som helst, så somnade jag sedan och när jag vaknar upp så känner jag nånting konstigt i trosan och där ligger en 10cm lång, 5cm bred, blodig slemhinna!!? Jag blev så himla chockad och visste inte vart jag skulle ta vägen? Jag går på p piller så gravid kan jag inte vara då jag även senast hade sex var i maj. VAD är det för nånting och är det någon som har vart med om något liknande??? Tacksam för svar!! :)

• Svar på tråden Slemhinna kom ut, hjälp!!????
  • Anonym (???)

Ingen aning, ring 1177

• Carambolan

Som du säger: sleminna. Den kommer alltid ut med mensen men vanligtvis i så små delar att man inte ser något annat än blod och slem. Ibland kan den däremot vara tjockare och dessutom klumpa sig med koagulerat blod och då blir det så där. Ibland bara händer det och ibland är det för att man till exempel skjutit upp mensen eller bytt preventivmedel. Dina "värkar" var nog just värkar för att livmodern hade svårt att få ut den.

Svar på tråden Slemhinna kom ut, hjälp!!????