• Madups

Gravid och klamydia ...

Varning lite äckel.

Igår var jag hos läkaren för jag misstänkte uvi, de kunde inte hitta några bakterier från det men skickade på odling. Tog även test på klamydia som jag får svar på idag. Däremot är jag 99% säker på att jag har det. Att kissa gör så jävla ont så jag gråter. Hela underlivet gör konstant ont, känns som att jag har fött barn nästan. Kan inte sitta eller vara normal.

Det svider i slidöppningen nåt så förjävligt och jag har enorma flytningar. Kommer även blod från vad jag tror både urinröret och slidan ...

Och ja jag är gravid. Och jag mår så jävla dåligt.

För det första, hur säger jag till killen jag dejtat i 3 månader att jag har klamydia och är gravid ??

Tror verkligen inte han har varit otrogen utan det måste ha legat latent och antagligen hos mig sen i somras ...

Och barnet/fostret ??? Hur ska det kunna vara friskt om jag är sjuk? Jag är jätte rädd för så fort jag började känna av vad jag trodde var uvi så försann näta alla grav symptom..

Har aldrig hört talas om att klamydia kunde göra så här ont ...

Finns det nån chans att det är nån slags infektion utan att vara en könssjukdom ? :(

Kan man få npn akut tid hos gyn för att kolla? Är jätte orolig att barnet tar skada.

• Svar på tråden Gravid och klamydia ...
Svar på tråden Gravid och klamydia ...