Trosor med öppen gren
Vad tycker ni om trosor med öppen gren? Sexigt, fult, läckert? Ni som använder det, vad tycker ni - blir det någon reaktion? Funderar att köpa till frun...
Vad tycker ni om trosor med öppen gren? Sexigt, fult, läckert? Ni som använder det, vad tycker ni - blir det någon reaktion? Funderar att köpa till frun...
Jag har då aldrig fattat poängen med dem. Lika lätt att dra vanliga trosor åt sidan om man inte vill ta av dem helt. Det blir ju bara en extra söm som skaver.
Jag gillar, känner mig sexig i sådana. Visst funkar det lika bra rent praktiskt att föra vanliga åt sidan men..det känns porrigare med grenlösa helt enkelt. Man kan ju även ha dem på jobb ibland bara för att sas ge sig själv lite pirr under arbetsdagen :)
Ts: är din fru intresserad av underkläder? Jag tänker att om hon är den typen av kvinna som konsekvent prioriterar komfort a la Sloggi och fotriktiga skor så bör du nog dryfta saken med henne innan du köper sexiga underkläder till henne. Allt för att undvika att hon ska känna sig otillräcklig.
Haha, mitt ex köpte såna till mig och sa att jag bara MÅSTE använda dem.
Jag sydde ihop dem.
Höll på att smälla av när jag packade upp varit på jobbet - Lindex - och märkte att det var hål i grenen på trosorna jag höll i. Vi fick oss ett gott skratt i flera dagar på jobbet.
Skulle inte ta på mig såna.
Gud va torra dom flesta fruntimmer här verkar vara. Tur att man inte dragit nitlotten!
Haha ja har sådana finns riktigt snygga sånna .. mannen tycker om dom , kan ju va snyggt under sexakten att få se ett par snygga underkläder på samtidigt