• Anonym (Rasmus)

Hur vill tjejer ha sex

Hej!

En fråga till er tjejer: Hur vill ni ha ert sex i ett "one night stand" med en kille ni inte känner innan? Ska det vara hårt eller mjukt? Ska han slicka er eller inte?

Kom gärna med åsikter om vad han ska göra och inte göra!

Mvh

• Svar på tråden Hur vill tjejer ha sex
  • Eena

ONS är ju nästan alltid dåligt, oavsett. Jag vill generellt ha hårt sex men med en person jag inte känner sedan tidigare får det så klart inte bli för hårt heller. Och vill inte bli slickad efter en utekväll

• Anonym (que)

Det finns umgefär lika många svar på den frågan som det finns tjejer.

• Anonym (Dum och oerfaren)

När ni tjejer säger hårt, vad menar ni då..? Kan ni utveckla lite?

Och varför vill ni inte bli slickade när det kmr till ons?

• Anonym (Kille ute)

Knullade ett ons en gång och ville nog visa hur duktig jag var, slickade henne som en galning och jag tog henne rätt hårt. Fick dock inte komma i henne så satsen fick komma på magen åt henne.

Skickade hem henne med taxi senare på kvällen och vi har inte träffats efter det. Minns dock att hon ringde mig en gång, kanske några veckor efter vi knullat och hon sa att det var det bästa sexet hon haft. :)

• Eena
    Anonym (Dum och oerfaren) skrev 2016-12-18 23:29:04 följande:

När ni tjejer säger hårt, vad menar ni då..? Kan ni utveckla lite?

Och varför vill ni inte bli slickade när det kmr till ons?

Alltså... Som anonym(que) skriver så skulle ju alla tjejer svara olika så är man oerfaren ska man nog inte gå på den hårda linjen. Det kräver ju att man är väldigt lyhörd och kan läsa av tjejen. JAG vill ha hårda händer, drag i håret, gärna bli nedtryckt ordentligt i underlaget osv. Trivs när jag vaknar nästa morgon och är öm lite överallt. Men en annan tjej hade upplevt det jag älskar som övergrepp...

Vill inte bli slickad eftersom det ger mig rätt lite och har jag varit ute en helkväll känner jag mig ofräsch
Svar på tråden Hur vill tjejer ha sex