• Svar på tråden VEM ÄR KONSTNÄREN?????
  • Frontline
    Anonym (Mjo) skrev 2016-12-18 01:00:47 följande:
    Dina inlägg är ju dryga vilken tråd du än skriver i? Bitter? Vad är man för en person om man aldrig har något bra att säga eller vet när det är dags att hålla käften?
    Oj alla tål inte att man är ärlig, inte du heller tydligen...
    Simsalabim trosorna försvinn :)
  • Madame M

Jag är inte säker på vem som är konstnären till just denna men det påminner mycket om de skisser som Henrik Tikkanen gjort.

• Aikido
    Anonym (Mjo) skrev 2016-12-18 01:00:47 följande:
    Dina inlägg är ju dryga vilken tråd du än skriver i? Bitter? Vad är man för en person om man aldrig har något bra att säga eller vet när det är dags att hålla käften?
    Men har du sett bilden? Ett vanprydande ärr hade varit bättre än det där tatuerat på sig. Eller uppsatt på väggen för den delen. Det är ju bara kludd.
  • Frontline
    Aikido skrev 2016-12-18 01:39:39 följande:
    Men har du sett bilden? Ett vanprydande ärr hade varit bättre än det där tatuerat på sig. Eller uppsatt på väggen för den delen. Det är ju bara kludd.
    Simsalabim trosorna försvinn :)
  • Anonym (Mjo)
    Aikido skrev 2016-12-18 01:39:39 följande:

Nej, men jag har sett dom otrevliga/dryga kommentarerna i varenda tråd personen skriver i, vad det än handlar om...
  • Anonym (Mjo)
    Frontline skrev 2016-12-18 01:13:03 följande:

Oj alla tål inte att man är ärlig, inte du heller tydligen...

Jag är alltid ärlig, men sällan otrevlig. Ärlig innebär inte att man behöver vara klumpig och dryg.
Svar på tråden VEM ÄR KONSTNÄREN?????