• Lollo9595

Hjälp med drömtydning!

Hallå! Jag skulle gärna vilja ha hjälp med lite drömtydning eller teorirer på vad ni tror.

Jag drömde två drömmar inatt.

Jag är vegetarian, men jag drömde att jag satt med min kille och hans familj och åt tacos. Och sen när vi ätit färdigt så utbrister jag "men gud jag åt av köttfärsen!! Varför gjorde jag det??" Och min kille ba "men gud ja det gjorde du du åt köttfärs???" Och jag var helt förvirrad.. sen minns jag inte mer av den drömmen.

Men sen drömde jag också den klassiska "tappa tänder-drömmen". Tappade inte alla tänder men typ halva käken, så höll jag dom i handen och kollade på dom och tänkte att jag måste gå till tandläkaren.

Tappa tänder ska ju ha en stark mening eller hur? Men vad? Fick fram maktlöshet när jag googlade runt lite och det var först då jag mindes första drömmen jag hade inatt, och att det också kanske är någon sorts maktlöshet? Eller! Hjälp med analyser/teorier eller om ni har stenkoll på sånt här!! Tack!

Ps. Mår psykiskt rätt dåligt just nu därför jag är så nyfiken om mitt huvud försöker säga mig något.

Svar på tråden Hjälp med drömtydning!