• Anonym (Fatshamer)

    Hon väger 150kg, men har ändå inga problem med män

    En vän till mig, vi kan kalla henne fet-Stina, väger runt 150kg. Trots (eller på grund av?) att hon är så fet, så gillar killarna henne. Hon har flertalet KKs och det är inga losers till killar heller, utan snygga, normala killar. En av killarna hon ligger med är dessutom hennes bästis kille i smyg. Dessa killar är oftast upptagna, de har normala, snygga flickvänner. Ändå kommer de alltid tillbaks till fet-Stina.

    fet-Stina har inget jobb, hon hänger bara hemma käkar glass, kakor, tittar på tv-serier och knullar med en massa snygga killar. Hon har säkert minst 3-4 dejter i veckan med olika killar som kommer hem till henne. Hon behöver inte ens dra sin feta hydda ut ur lägenheten, utan de kommer direkt till dörren.

    De inte bara ligger med fet-Stina utan hänger med henne, ser på film, spelar tv- och datorspel ihop och pratar. Alla killar verkar gilla fet-Stina både som vän och älskarinna. De ger henne presenter, smycken, tv-spel, böcker, choklad osv. Allt hon vill ha får hon.

    Själv är jag snygg eller åtminstone inte fet men får inte ens en tredjedel så många dejter som som fet-Stina får. Världen är orättvis.

    Varför gillar helt normala, snygga killar fet-Stina, en handikappad lat landval som är fet och ful? För att de får knulla med henne? De får knulla med sina flickvänner och har säkerligen inga problem alls att få snyggare tjejer än fet-Stina. Är det för att hon gillar att ta den i stjärten eller vad är det frågan om? 

  • Svar på tråden Hon väger 150kg, men har ändå inga problem med män
  • Anonym (My)

    Är det verkligen din vän? Jag hoppas mina vänner inte talar då illa om mig som du gör om din "vän"!

  • Anonym (Gry)

    Jag tar för givet att du trollar, har svårt att tro att nån tänder på det där du beskrev nyss

  • Anonym (Solklart)

    Hon är väl snäll och trevlig med en tilltalande och attraktiv personlighet till skillnad från dig själv.

  • Anonym (Lol)

    Kryp tillbaka under bron din och försök igen.

    Det är visserligen trolltider men ändå :p

  • Anonym
    Bougainvillea skrev 2016-12-18 16:50:27 följande:

    Hemligheten till att provocera är att inte göra sina avsikter uppenbara


  • Anonym (V)

    För att fet Stina har en bättre personlighet än dig. mycket snällare prova ändra attityden Mot människor så ska du se att även du får ligga.

  • John22

    Jag vet inte varför, vissa människor är bara jävligt märkliga. Det finns individer som går i gång på att äta bajs och det finns individer som av oklar anledning finner feta människor attraktiva.
    Världen är väldigt konstig ibland, och det kanske är bra.

Svar på tråden Hon väger 150kg, men har ändå inga problem med män