• Sabiinan

    Jag blir tokig!

    Har för en månad sedan gått igenom ett MA.

    Jag är helt förstörd av detta då det var planerat och efterlängtat. Detta var min 5 graviditet som inte ville stanna kvar.

    Jag har hamnat i en väldigt jobbig känslo situation, jag kan liksom inte behärska mig, är sur och grinig för allt, ytterst lite jag blir glad över.

    I samband med denna graviditet slutade jag röka en vecka eftet jag fått reda pp att jag var gravid. Har fortfarande inte rökt, kan säkerligen vara det som spökar också. Men jag känner mig känslomässogt instabil och mår inte alls bra.

    Fler som känner igen sig?

  • Svar på tråden Jag blir tokig!
  • Bougainvillea

    Jag tror att det är viktigt för dig att ta kontakt med en kurator eller psykolog och försöka reda ut dina känslor med någon vars jobb främst är att lyssna. Jag hoppas verkligen att allting löser sig för dig. Styrkekramar!

  • Sabiinan
    Bougainvillea skrev 2016-12-19 10:42:20 följande:

    Jag tror att det är viktigt för dig att ta kontakt med en kurator eller psykolog och försöka reda ut dina känslor med någon vars jobb främst är att lyssna. Jag hoppas verkligen att allting löser sig för dig. Styrkekramar!


    Ja jag känner att jag behöver det, men jag har inte ens blivit erbjuden stöd av sjukvården!
Svar på tråden Jag blir tokig!