• xnxx123

Vita prickar under ögonen

Jag har påsar under ögonen och vita prickar på påsarna, har sökt på google men det enda som kommer upp är " milier" och man ska tydligen kunna göra hål på dom med en nål och klämma ut innehållet. Men prickarna jag har är inte milier för att prickarna jag har är mycket mindre och sitter mer tätt ihop. 

Har som på denna bilden : 3.bp.blogspot.com/-hBY_xoZDgzA/T-VRn-Cik7I/AAAAAAAAEIU/N9ysOQAO4Ow/s1600/DSCF1128.JPG

Hur kan jag bli av med dessa?

• Svar på tråden Vita prickar under ögonen
  • EnAnonumius
    xnxx123 skrev 2016-12-19 14:46:10 följande:
    Jag har påsar under ögonen och vita prickar på påsarna, har sökt på google men det enda som kommer upp är " milier" och man ska tydligen kunna göra hål på dom med en nål och klämma ut innehållet. Men prickarna jag har är inte milier för att prickarna jag har är mycket mindre och sitter mer tätt ihop. 

Har som på denna bilden : 3.bp.blogspot.com/-hBY_xoZDgzA/T-VRn-Cik7I/AAAAAAAAEIU/N9ysOQAO4Ow/s1600/DSCF1128.JPG

Hur kan jag bli av med dessa?
    Kan vara två saker.

Hudsvamp, eller så har dina talgkörtlar besluta sig för att bli lite större.

I stället för att fråga på ett forum så kan du gå till läkaren så får du definitiva besked.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Linnea1994

Jag tycker det ser ut som ollonkvarg. En vännina drabbades av det, men köpte en salva mot det på apoteket, sedan var det borta på 2-3 veckor.

• jagärjagvemärdu
    Linnea1994 skrev 2016-12-20 14:11:47 följande:

Jag tycker det ser ut som ollonkvarg. En vännina drabbades av det, men köpte en salva mot det på apoteket, sedan var det borta på 2-3 veckor.

Vad är ollonkvarg??
  • Nymphaea

Tar tillbaka det, det låter mer som talgkörtlar som de andra nämnt... Du hittar tips på hur man behandlar dem om du söker på "prominent sebacious glands". Tear trough fillers kanske kan vara något för dig?

• Primmeling
    jagärjagvemärdu skrev 2016-12-20 16:38:22 följande:
    Vad är ollonkvarg??
    Flänsost?
  • xnxx123

Sökte på google om det där men hittar inga tips, har frågat läkare också men går tydligen inte o göra nåt åt saken. =/

Svar på tråden Vita prickar under ögonen