• dreaming1

har aborten misslyckats??!

Hej.
    Den 12 december tog jag första pillret som stannar graviditeten och var då i vecka 8+5, på onsdagen va jag på sjukhuset och tog dom 4 vaginalpillerna och började få sån fruktansvärd smärta i magen och rätt fort typ efter en timme började det små blöda lite. Fick sån smärta senare att jag svimmade och fick då en spruta med morfin i skinkan.
    Låg sen resten av tiden i sjukhussängen för att jag va helt slut och barnmorskorna bad mig bara vila eftersom jag hade så ont.
    Fick under tiden jag blödde lite ut två av dom fyra vaginaltabletterna men barnmorskan sa att det inte var någon fara eftersom dom ändå börjat värka.

När vi några timmar senare fick åka hem och jag ställde mig upp så bara rann det ner blod på mina ben och jag fick skynda mig till toan, det kom ut två stora klumpar och jag hade väldigt ont i magen. När vi kom hem så blödde det fortfarande men inte alls så mycket och det kom lite små klumpar.
    Dagarna efter alltså torsdagen och fredagen blödde jag knappt någonting och behöver typ inte ens byta binda, blödde mindre än vid vanlig mens. Och i söndags så slutade jag blöda helt. Nu kommer det typ bara lite blodflytningar när jag torkar mig efter toan. Har bara trosskydd nu och detta har jag haft sen igår.
    Ringde gyn igår och fick en tid nästa vecka för att göra gravtest och alt ul. Hon bad mig göra ett gravtest redan igår och det visar fortfarande starkt positivt. Har aborten lyckats eller misslyckats..?? Vad tror ni?

Svar på tråden har aborten misslyckats??!