• Anonym (Julklapp)

Julklapp till min fru

Hej.

Jag undrar vad jag ska köpa till min fru? Pris spelar ingen roll, vi har gott om pengar.

Jag och min fru brukar köpa två presenter var till varandra.

Jag har köpt ett fint diamanthalsband för många tusen.

Hag tänkte även

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-12-20 10:02
    Inlägget postades för tidigt.

Jag tänkte även köpa henne kastruller till köket. Eller något liknande.

Vad tycker ni?

• Svar på tråden Julklapp till min fru
  • Anonym (Julklapp)

Nu postades tråden för snabbt jävla skit....

Jag tänkte även köpa henne kökskastruller eller något liknande, vad tycker ni?

• Lena

Nej köp inte saker till hushållet om det inte är inom ett område hon har ett intresse.

• Minimalen

Presentkort på att du tar disken hela nästa år. Presentkort på att du lagar maten minst hälften av gångerna nästa år. Sparesa men en väninna.

• Stårschan

Vad har hon för intressen? Svårt att råda när man inte vet något alls om henne mer än att ni har gott om pengar. Personliga presenter som visar att man känner och bryr sig om sin partner brukar vara mest uppskattade, oavsett prislapp.

• Anonym (Julklapp)
    Stårschan skrev 2016-12-20 10:07:42 följande:

Vad har hon för intressen? Svårt att råda när man inte vet något alls om henne mer än att ni har gott om pengar. Personliga presenter som visar att man känner och bryr sig om sin partner brukar vara mest uppskattade, oavsett prislapp.

Hon älskar matlagning. Det är hennes passion i livet
  • Anonym (Julklapp)

Eftersom hon älskar matlagning så tänkte jag att hon skulle få kvalitativa kastruller och stekpannor

• Stårschan

Om matlagning är ett stort intresse så är det nog uppskattat med nya, bra kastruller.

• taquine
    Anonym (Julklapp) skrev 2016-12-20 10:13:18 följande:

Eftersom hon älskar matlagning så tänkte jag att hon skulle få kvalitativa kastruller och stekpannor

Då så , när jag först läste tänkte jag vad urbota tråkigt med kastruller,men kör på det .
    Annars ...valfri resa nästa år, ny bil? , böcker, ny inredning, Som sagt är det ju jättesvårt om man inte vet hur hon är.
    Goodness me
  • Anonym (Ett tips.)

Massage dyna. En kompis hade en sådan som jag fick prova några gånger när jag va på besök. Nu har jag köpt en till mig själv i julklapp och hoppas den är lika bra som väninnas.

Svar på tråden Julklapp till min fru