• lollojames

positivt eller spöksträck??

Hej!
    Snälla hjälp mig tyda detta testet. Tog det idag på förmiddagen,alltså ingen morgon urin. Jag ska självklart ta ett nytt imorgon men vill ändå veta vad ni tror?
    Vill slippa få en chock/bli ledsen om det visar sig att de var ett spöksträck.
    Snälla hjälp

• Svar på tråden positivt eller spöksträck??
  • Linda2barnsmamma

Oj ja vet inte faktiskt.. när har du BIM ? Tror nog det kan vara positivt (vill inte skriva för mycket) men avvakta till i morgon och återkom gärna med svar

• lollojames
    Linda2barnsmamma skrev 2016-12-20 17:38:33 följande:

Oj ja vet inte faktiskt.. när har du BIM ? Tror nog det kan vara positivt (vill inte skriva för mycket) men avvakta till i morgon och återkom gärna med svar

Bag har bim den 26..
    så därför jag är orolig att det är spöksträck men jag har mått illa, vaknat mitt i natten av att jag mått illa. Sen har jag haft frossa och feber utan feber om vartannat.. känner själv att jag luktar svett. Gör jag verkligen aldrig annars! :S
  • basio

Jag tror nog det blir ett starkare streck imorgon! Ser ut som att det nog är positivt.

• narie24

Jag tycker att det ser svagt positivt. Det är ju flera dgr kvar till bim.

• Linda2barnsmamma
    lollojames skrev 2016-12-20 17:40:34 följande:

Bag har bim den 26..

så därför jag är orolig att det är spöksträck men jag har mått illa, vaknat mitt i natten av att jag mått illa. Sen har jag haft frossa och feber utan feber om vartannat.. känner själv att jag luktar svett. Gör jag verkligen aldrig annars! :S

Ja om de e så pass många dagar kvar så tror ja det är ett svagt svagt plus. :)

Haha svett, ja stank som en lagård festa graviditeten.. Tillomed så mannen rynka på näsan.. oh ja luktar heller inte svett i vanliga fall
  • lollojames

Tog ett nytt test precis som inte visade något streck alls..
    vad ska jag tro på? Det igår som visade streck eller det idag som inte visade ngt?

• Mallemamma

Jag plussade inte förrän 3-4 dagar innan BIM och det räknas som tidigt ändå, du har 5 dagar kvar så ge det ett par dagar till :) fick du negativt idag är det det du ska gå efter, så du inte blir besviken men förhoppningsvis kan du få ett streck innan jul

• lollojames

Vad tror ni om detta? Spöksträck eller positivt?
    PS syns mer i verkligheten.. svårt o få en bild..

• Mallemamma
    lollojames skrev 2017-01-24 20:13:05 följande:

Vad tror ni om detta? Spöksträck eller positivt?

PS syns mer i verkligheten.. svårt o få en bild..

Jag ser strecket :) kan dock inte uttala mig om det kan va spökstreck, har inte använt de testen. Men de testen jag använt visar inte en tillstymmelse till streck om det är negativt. Ta ett nytt i morgon bitti, blir det samma/starkare skulle jag säga positivt!
Svar på tråden positivt eller spöksträck??