• Anonym (Galen granne)

    Granne galen på grund av tvätt

    Idag skulle jag tvättifiera mina kläder i tvättmaskinen nere i källaren och hade lagt bokad tid. Min granne stormade då in när jag skulle utföra tvätteriet och skrek att det var hennes tid minsann. När jag tittar i det elektroniska systemet så ser jag att det har skett något fel på så sätt att min och hennes tid hamnade samtidigt.

    Då sa jag att eftersom jag precis lagt in all tvätt och startat maskinen så kanske hon kunde vara snäll och ge mig tiden. Krångligt att behöva tjafsa om detta. Men hon sa att hon minsann skulle ha rätt att tvättifiera kläderna inför julen. så hon skrek att jag ska ta ut mina kläder. När jag inte gjorde det så stoppade hon maskinen och kastade ut mina kläder samtidigt som hon skrek bara rakt ut i luften "aaaaaa". Jag skrek tillbaka nära hennes ansikte. Så vi skrek på varandra utan ord jättemycket nära varandras ansikten så jag till slut fick ont i öronen. Lyckligtvis kom en annan granne förbi då han hörde detta och stoppade allt och han räddade mig. Jag kunde ju ha dött exempelvis om hon skulle döda mig.

    Hon ringde nyss på och sa att hon har polisanmält mig.

    Seriöst, vad polisanmälde hon mig för? Det är väl jag som kan polisanmäla henne för att hon har

    1) kastat ut mina kläder

    2) skrek nära mitt ansikte och således misshandlade mig fysiskt då jag fick ont i örat

  • Svar på tråden Granne galen på grund av tvätt
  • Långbenopluto

    Jag blir imponerad att du lyckas skapa så många trådar med så olika ämnen med så otroligt häftigt och påhittade ord.

    Men jag kan inte ta dig på allvar med dessa märkliga ord

  • Vickan I

    Jag blir dock inte imponerad. Mest orolig över den mentala biten att orka hitta på allt detta. Tråd efter tråd.

  • Bertram
    "Jag kunde ju ha dött exempelvis om hon skulle döda mig. "
Svar på tråden Granne galen på grund av tvätt