• Anonym (Emma)

Killar "smygtittar" på mina fötter - har du upplevt samma sak?

Ofta märker jag att killar spanar in mig i olika sammanhang. I kön till bion, på kaféet eller på busshållplatsen etc. Naturligtvis inte nåt ovanligt för många tjejer men i mitt fall märker jag att de ofta också tittar eller "smygtittar" på mina fötter. Som att de särskilt väljer att lägger fokus på dem. Så fort jag bär lite öppnare skor inomhus på vintern eller under sommarhalvåret så sker det.

Jag vill förtydliga att jag har en helt vanlig, kvinnlig klädstil och utmärker mig inte på nåt särskilt vis i övrigt. Är medellång har skostorlek 38 och är 24 år. Jag vårdar mitt yttre som de flesta andra och utstrålar inget särskilt mer än andra skulle jsg tro. Jag bär oftast bara diskret smink och ibland har jag målade naglar. Jag ser ganska bra ut men det är ju många som gör.

Nu undrar jag om det är någon annan tjej som också upplevt att killar/män i din omgivning iaktar dina vrister, fötter och tår med "särskilt intresse"? Som om de egentligen inte vill att någon ska se att de tittar men ändå gör det?

• Svar på tråden Killar "smygtittar" på mina fötter - har du upplevt samma sak?
  • Dr Nail

Du kanske kan satsa på att bli en fotporrmodell, som Meg i det där Family Guy-avsnittet.

• Anonym (Legs)

Nej, det har jag aldrig upplevt. Däremot är det påfallande många som tittar på mina ben.

• Anonym (Emma)
    Anonym (Legs) skrev 2016-12-23 21:43:23 följande:

Nej, det har jag aldrig upplevt. Däremot är det påfallande många som tittar på mina ben.

Ok,

Trodde också det "måste" vara benen först men efter att jag hade löstsittande långbyxor och även klätt mig på annat sätt så insåg jag att det inte alls var hela sanningen. Men säkert är benen också med i leken

Jsg har en del andra erfarenheter med killar som spelar i detta.
  • Pussan

Ingen tvekan om att många killar gillar bara fötter med målade naglar. Det är väl trevligt?

• Anonym (erm)

Ett par välvårdade fötter på den kvinnliga kroppen är aldrig fel att kolla på.
    Något som är ännu hetare däremot, som jag kan gå igång på rejält (skippar detaljer här), är ett par välvårdade händer med någon slags fransk manikyr. Rumpa och tuttar visst men händer är det något speciellt med.

• Anonym (älskar kvinnlighet)

Kvinnliga fötter och händer är, näst efter ansiktet, nog det som är svårast att slita blicken från. Ev. nagelmanikyr är dock inte ett dugg intressant för min del, kollar minst lika gärna när naglarna är omålade och lagom korta, vilket jag föredrar. Det som lockar är händernas och fötternas utformning, graden av kvinnlighet, livfullhet och sexighet de förmedlar. Givetvis föredras om de ser välskötta, välmående och ungdomliga ut, på ett naturligt sätt. Om de tillhör en smalare eller tjockare tjej spelar ingen roll, bägge sorterna är fina bara de utstrålar kvinnlighet.

• Anonym (Usch)

Anmäl för trakasseri. Du ska inte behöva stå ut att bli tittar på om du inte vill. Du skall tom kunna gå ut naken på stan utan att någon tittar på dig om du inte vill. Anmäl svinen.

• Frontline

Fötter är ju lika sexigt som att se gräset växa..
    Antagligen har du jävligt fula fötter eller så är dom skitiga..

Simsalabim trosorna försvinn :)
  • Pilletrille

Jag märker nog hur killar kikar även på mina fötter även om de tror att det inte syns! Jag klär mig uttalat kvinnligt då det känn som "min stil" och som jag trivs med. Får ofta höra att jag bär upp kläderna och att det passar mig. Men jag målar ju tex inte naglarna för killars skull utan för att jag trivs med det. Tycker om att ta hand på min kropp från topp till tå. Att det uppskattas av andra är ju ingen nackdel.

• flygrl
    Frontline skrev 2016-12-24 00:53:54 följande:

Fötter är ju lika sexigt som att se gräset växa..
    Antagligen har du jävligt fula fötter eller så är dom skitiga..

Simsalabim trosorna försvinn :)
    Varför så dryg & otrevlig mot TS?
Svar på tråden Killar "smygtittar" på mina fötter - har du upplevt samma sak?