Killar "smygtittar" på mina fötter - har du upplevt samma sak?
Ofta märker jag att killar spanar in mig i olika sammanhang. I kön till bion, på kaféet eller på busshållplatsen etc. Naturligtvis inte nåt ovanligt för många tjejer men i mitt fall märker jag att de ofta också tittar eller "smygtittar" på mina fötter. Som att de särskilt väljer att lägger fokus på dem. Så fort jag bär lite öppnare skor inomhus på vintern eller under sommarhalvåret så sker det.
Jag vill förtydliga att jag har en helt vanlig, kvinnlig klädstil och utmärker mig inte på nåt särskilt vis i övrigt. Är medellång har skostorlek 38 och är 24 år. Jag vårdar mitt yttre som de flesta andra och utstrålar inget särskilt mer än andra skulle jsg tro. Jag bär oftast bara diskret smink och ibland har jag målade naglar. Jag ser ganska bra ut men det är ju många som gör.
Nu undrar jag om det är någon annan tjej som också upplevt att killar/män i din omgivning iaktar dina vrister, fötter och tår med "särskilt intresse"? Som om de egentligen inte vill att någon ska se att de tittar men ändå gör det?