vad är det för fel på MIG?!
Jag tror inte jag kan hantera relationer. Är tillsammans med en kille, som jag varit ganska länge nu. Allt är väldigt upp och ner vet inte vad det är för fel på mig, jag kan verkligen INTE hantera mina känslor alls...
Tex: Ibland är jag extremt kärleksfull, pussar honom, älskar honom massor skriver gulliga saker osv. Är världens gulligaste.
Men, jag överanalyserar ALLT. Exakt allt. Och det tär på mig, är extremt utseendefixerad och har ofta väldigt dåligt självförtroende. Ibland har jag världens bästa, men det är inte ofta och det är bara när jag känner mig snygg.
Som sagt; överanalyserar ALLT. Har jag en "normal" känsla varken as kärleksfull eller kall och han tex Likar en bild på en tjej så kan jag få en panikattack, som sedan leder till att jag blir iskall. Letar efter fler "fel", hoppas att han skrivit till andra så det lixom "matar" den iskalla känslan. Det blir blackout i huvudet, konfronerar honom aldrig utan blir istället iskall med noll impulskontroll. Tex säger han "jag älskar dig" just då så skriver jag tillbaka tex "haha roligt gubben, ska dra ut ikväll ha de bra ;)" vilket jag oxå gör och kan göra typ nästan vad som helst (inte ligga med andra dock men tex ljuga om förhållande). Helt sjukt jag vet. Sen njuter jag på nått sätt av det. Är helt känslokall och tycker på nått sätt att det är skönt. Känner att jag har makt, och det älskar jag.
Andra gånger är jag extremt kärleksfull och känner mig väldigt undergiven och sårbar när jag är det. Och det märker han och blir väldigt mascho. Skulle han göra något som jag får ångest av då så skulle jag inte bli känslokall, utan då tar hela ångesten över och det känns som hela världen rasar (pga noll självförtroende).
VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MIG?!