• 20160328

Vill ha tips hur vi skall gå till väga med en eventuell trekant

Vi är ett par 50 hon och 55 han som gärna vill ha lite tips från andra som provat samma sak Vi är ett par som träffas då och då för att njuta av varandras kroppar och har trevliga stunder tillsammans. Vi har nu eggat varandra ganska långt och vill träffa en tjej som hänger på oss och har en trevlig stund tillsammans med oss. Hon skall ju gärna var ganska okomplicerad och vilja ungefär samma sak som oss.

Vill ju gärna få tips och råd från er som redan provat detta redan. Vad skall vi tänka på för att få det till det vi hoppas på. Vilka fallgropar finns det. Är det lätta att hitta en kvinna? Var kan vi hitta henne. Skall vi vara hemma eller på neutral plats? Är det enklare att börja en man och två kvinnor eller är det bättre prova 2 män och en kvinna? Fördelar med det ena eller andra? Många frågor som vi vill ha hjälp med. Vi har pratat igenom det noggrant så är ganska förberedda, men vill ha hjälp av någon som provat på detta med trekant.

• Svar på tråden Vill ha tips hur vi skall gå till väga med en eventuell trekant
  • Anonym (Jdjdjd)

Jag är övertygad om att nätet är enklaste stället att träffa någon på. Är också övertygad om att det kommer vara enklast för er att träffa en extra man. Kvinnor på internet är ganska svåra. Ska ni träffa någon så ses på en neutral plats första gången, en fika kanske, sen kan ni ta det därifrån.

• Anonym (Lars)

Bästa sättet är via nätet börjat chatta etablera en kontakt. Träffa killen /tjejen i en naturlig miljö prata ihop er. För det viktigaste är att ni känner att ni kan lita på varandra.

• Anonym (Anne)

Det svåra för oss har varit att hitta tjejer som vågar prova.

• Jenny56

Jag och min lade ut en annons på nätet. Fick massor av svar men vi fastnade för en, nu har vi träffats varannan helg i 15 år, jätte mysigt för mig.

• 20160328
    Jenny56 skrev 2016-12-26 15:54:05 följande:

Jag och min lade ut en annons på nätet. Fick massor av svar men vi fastnade för en, nu har vi träffats varannan helg i 15 år, jätte mysigt för mig.

Några tips från dig?
  • Jenny56

Sök på nätet. Vi hittade en extra man där, träffas var annan lördag, jätte mysigt

• 20160328
    Jenny56 skrev 2016-12-26 16:34:40 följande:

Sök på nätet. Vi hittade en extra man där, träffas var annan lördag, jätte mysigt

Hoppas hitta en kvinna i första hand att utforska med.
  • Lever så

Som kvinna går det 13 erbjudanden på dussinet när det kommer till att vara med ett par... Det är heteromän som vill uppfylla nån fantasi och så nån kvinna som ställer upp och är "bi"... Paret har ofta en tydlig bild av vad DE vill ha och kräver osv men har sällan tänkt på vad den extra kvinnan ska få ut av det. Den de faktiskt ska ha sex med är inte en fantasifigur utan en riktig människa med egna behov och önskningar.

Varför skulle hon välja er? Vad behöver hon för att ta steget?

Börja där och fundera. När det är gjort skapar ni en annons där ni beskriver det ni vill och vad ni kan erbjuda. Ha bilder så man tydligt kan se att ni är ett par (många män skriver att de är ett par och vill sen träffas själva...).

På det ni skriver i tråden här hade jag inte valt er så fundera noga på hur ni presenterar er.

P.S. en man är ungefär tusen gånger enklare att hitta.

never a failure always a lesson
Svar på tråden Vill ha tips hur vi skall gå till väga med en eventuell trekant