• eyelight

Symtom i vecka 5(?)

Halloj,

Jag är idag i vecka 5 (4+4) och jag är bara lite fundersam. Har ett barn sen tidigare och minns ganska tydligt hur jag mådde under graviditeten då men nu känner jag mig jättekonstig.

- Har jätteont i magen - mitt i magen (och är antingen förstoppad eller så är jag dålig i magen)

- ingen matlust what so ever, och redan gått ner ett par kilo. Jag äter hälsosamt, inte för lite.

Är detta normalt? Någon som känner igen sig?

• Svar på tråden Symtom i vecka 5(?)
  • Madfih072

Precis gått in i vecka 7 och är megafrusen hela tiden! Och vrålhungrig haha :)

• Rebecka92

Jag är i vecka 5 (4+5) och har halsbränna, ömma bröst och är galet trött.

• Anonym (Chamor)

En till här i v 5. Väldigt frusen, kass mage och ont i magen är väl mina symtom. Mår egentligen jättebra om än lite yr. :) Väldigt hungrig också :P En efterlängtad två i ugnen :)

• bamboobaby
    eyelight skrev 2016-12-27 17:52:28 följande:

Och sen är jag sjukt frusen konstant. Någon mer?

Också galet frusen. Börjar bli trött och har fått större ömmare bröst och till och från molvärk i magen. Med mina andra barn har symptomen varit olika och lika men illamående och rejäla tröttheten har kommit senare typ v 6-7 är i v 5 nu (4+2)
  • Emlin

Jag är också i v 5 (4+4). Mår rätt bra tycker jag, lite molvärk bara men så har jag senaste dagarna börjat få sura uppstötningar - urk!

• eyelight

Jag är precis på gränsen till överviktig enligt bmi. Har vägt mig varje morgon för jag är nojjig att om jag går ner i vikt, och om det är farligt när man är gravid?

Jag äter hälsosamt men har noll aptit. Idag hade jag gått ner i vikt igen.

Är det någon fara att gå ner i vikt eller bör jag kolla upp? Någon annan som gått ner i vikt i början?

Svar på tråden Symtom i vecka 5(?)