• AnnaCKickiH

    Deprimerad och nu är nyår inställd

    Jag vet inte om det var rätt och posta det är i "sorg" men hittade inget bättre.
    Jag har i alla fall varit deprimerad några månader nu och jag ville egentligen bara ligga i sängen hela jullovet (är 18 år) men har ändå tagit mig ut och gjort saker.

    Hade äntligen övertalat mig själv om att göra någonting på nyår och att det skulle bli kul. Har då bestämt mig att vara hemma hos min kompis pojkvän tills han skriver att jag borde hitta andra planer. 

    Jag har redan tackat nej till alla andra erbjudanden för jag trodde jag skulle vara med dessa personer och nu är jag ensam här. Jag känne rhur alla deppkänslor bara kommer tillbaka och hur jävla dåligt jag kommer må när jag ligger ensam hemma i sängen på nyår.

    Hur fan ska jag tänka? Detta var det sista jag behövde.

  • Svar på tråden Deprimerad och nu är nyår inställd
  • Carambolan

    Det är väl bara att höra av dig till dina andra erbjudanden och säga att din plan är inställd och fråga om du får vara med i alla fall?

  • AnnaCKickiH
    Tofflans skrev 2016-12-27 18:55:03 följande:

    Sånt som händer, ring tillbaka till dom andra som gav dig erbjudande och säg att du har inga planer nu och att du gärna kommer.


    Redan gjort och det går inte att fixa. Resten har åkt från staden redan. Det är kört.
  • Almina

    Vad ska din kompis göra då (hon vars pojkvän skulle ha festen)? Eller eventuella andra du känner som skulle på samma fest?

  • AnnaCKickiH
    Almina skrev 2016-12-27 19:02:34 följande:

    Vad ska din kompis göra då (hon vars pojkvän skulle ha festen)? Eller eventuella andra du känner som skulle på samma fest?


    Dom ska på festen fortfarande, bara jag som eventuellt inte fick komma. Och jag haded inte lust att komma då om jag liksom är plan B typ.
  • Långbenopluto
    AnnaCKickiH skrev 2016-12-27 19:18:01 följande:
    Dom ska på festen fortfarande, bara jag som eventuellt inte fick komma. Och jag haded inte lust att komma då om jag liksom är plan B typ.
    Men varför får du inte komma då?
  • AnnaCKickiH
    Tofflans skrev 2016-12-27 19:19:04 följande:
    Men varför får du inte komma då?
    Ingen aning. Men att de säger att jag ska leta andra alternativ är nog för mig, skulle aldrig gå på en fest jag blivit bjuden på av den anledningen att jag tjatat.
  • Carambolan
    AnnaCKickiH skrev 2016-12-27 18:56:54 följande:

    Redan gjort och det går inte att fixa. Resten har åkt från staden redan. Det är kört.


    Kan du inte åka efter då? De kan väl hämta dig vid närmaste tågstation?
  • Almina
    AnnaCKickiH skrev 2016-12-27 19:18:01 följande:

    Dom ska på festen fortfarande, bara jag som eventuellt inte fick komma. Och jag haded inte lust att komma då om jag liksom är plan B typ.


    Då förstår jag att det inte känns så kul. Finns det inte möjlighet att åka efter några av de som har åkt iväg? Ingen annan kompis som är kvar i stan?
Svar på tråden Deprimerad och nu är nyår inställd