Min man har erkänt att han varit otrogen
Min man erkände iförrigår att han för 4-5 år sedan var så sur efter ett gräl att han hamnade hos ett PR bekanta som höll på att roa sig med en hora (en i taget). Han sa att han ville knulla henne med. Vilket han gjorde.
Jag har misstänkt att något har hänt då en släkting sa att han knullde med hela sin kuk när vi var på den här resan utomlands/hemlandet. Han förklarade det med en annan incident som vi inte behöver gå in på. Han svor på att han talade sanning, det här var för 3 år sedan.
Jag har känt länge att han döljer något. Först kom jag på att han knullat men horor innan vi gifte oss och det erkände han för ca 5 dagar sen när jag sa det. Men han sa att det var ju innan vi var gifta så fine. Jag blev skitäcklad över att han legat med horor och inte bara med någon man hittt eller blivit kär i.
Hur som helst, han hat varit jätte ledsen (först efter jag fått reda på det) och ångrar sig. Det som stör mig är att han varit en allmänt skitstövel till man och. Pappa under alla dem år jag kan minnas. Han blev inte till en bättre person direkt efter snedsteget om man nu tycker att ångern skulle ha lett till det.
Frågan är hur går man vidare nu? Han lovar och säger att han älskar mig och barnen. Att han inte har något liv utan oss att han gjorde ett misstag. Jag ser det inte som ett "misstag" när man av önskan väljer att knulla någon annan.
Jag har sagt att jag ger han en chans men jg vet inte vad jag kommer att besluta mug för. Jag har känslostormar. Jag är 30år, med tre barn och har endast varit tillsammans med honom. Har haft någon liten flört innan han. Det stora felet jag gjorde i början av vår relation var att jag kysste en kille på en praktik Ställe då jag endast var 17år. Jag berättade det för honom med en halvsanning att det inte var mitt fel. Eller jag sa att jag kysst en annan och han frågade om det var den Andres fel och jag höll med men det är fortfarande att ljuga. Hur somhelst berättade jag det för honom redan veckan efter det hänt. Jag hade inte planerat att kyssa den här killen men mitt föehållande med min nuvarande man var ny och han var hemsk mot mig då han både slog mig och kallade mig för hemska saker. Så min man har slagit mig flertal ggr, bl.a. När jag var gravid, sexchattat, legat men en hora (under vårt förhållande) och flörtat med många. Jag har levt med han för att han säger att han älskar mig mycket men jag undrar om mannen är sjuk på något sätt. ? Han är ju deprimerad men kan man skylla på det?
Det har gått två dagar sen jag fick reda på det här. Vill lämna han men samtidigt inte. Han lovat att att han ska bevisa att han är en bättre människa , att han ska ta hand om familjen och leva exemplariskt. Om jag ger honom en chans har jag väl inget mer Att förlora förut tid?
Jag tycker om honom, han har trots sina brister många fina sidor. Men hur har ni gjort om ni upptäckt att eran partner är otrogen men ångrar sig?